En bild på mig + 10 fakta om mig

*Jag går första året på samhällsprogrammet med inriktning beteende vetenskap.
*Jag har hållit på med nagelmålning i nästan 3 år, ibland känner jag att utveckling stannat upp.
*Ofta känner jag mig väldigt mainstream, ingen hipster här inte.
*"If you want to get to know me for real, check my we♥it, not my facebook." Jag har alltid tyckt att det är väldigt sant.
*Jag har bestämt mig för att jag vill bli psykolog i framtiden.
*Det är 1 år sedan jag kom hem från USA, jag vill verkligen tillbaka!
*För tillfället älskar jag att kolla på gamla serier och filmer, älskar nostalgin.
*I mitt huvud skulle jag och Josh Hutcherson vara ett väldigt fint par - väntar bara på dagen då vi träffas ;)
*Jag har lätt för att bli för insatt i serier och filmer, borde lägga den energin på skolan istället, haha.
*Jag är en ganska tråkig person och att komma på 10 fakta är svårt. Lol

Sofie:

Tack detsamma :)


Allt är bara bra! Själv?

Svar: Allt är bara bra här med (:
Emelie Hedqvist

Josefin:

sv: Tack snälla du! :) Joodå min dag har varit helt okej nog. Vad skall du göra idag? Kram från Josefin.

Svar: Idag har det varit födelsedagsfirade. ^^ Vad har du gjort idag?
Kram!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Roligt inlägg!
Sv; så lite så :)

Svar: Hehe, tackar :D
Emelie Hedqvist

Ida ( syster ):

Fin bild! <3

Svar: Tack<3<3
Emelie Hedqvist

Sanna:

Hej :)
Nu är två veckans bloggvinnare uppe. Kika in om du blev en av de och anmäl dig gärna igen :)
http://fotbollssanna.blogg.se/2013/april/veckans-bloggar-ny-omgang.html#comment
Ha ett bra veckoslut!

AMANDA ERIKSSON:

Va med på veckans blogg! http://amandaerikssson.webblogg.se/2013/april/va-med-pa-veckans-blogg.html#comment

Ebba:

Sv: Tack så mycket! Gillar din med :)

Tuuli Elmgren:

Sv; Tack!

marina:

sv. Tack så mycket. :)

benedit ♥:

fin bild!

sv; nää jag tycker kemi är rätt kul egentligen haha, suger när man inte förstår bara :P
kram

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sanna :

SVAR:'
Javisst är de :)

amanda:

sv: tack sötis :D

Sandra:

sv: Tack så mycket! :)

Emilia:

Svar: ja, han är så söt! ^^ allt bra idag då?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Åh vilket fint hår du har!

SVAR: Tack så mycket :)

Svar: Åh, tack du! :D
Emelie Hedqvist

Evahle.se - må bra bloggen:

Fin bild. :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

beayourdreams.blogg.se:

Den hårfärgen! :O SÅ himla snyggt.. Jag vill också ha så rött :c

Svar: Aw, taaack :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Va kul, ja skulle oxå vilja åka till usa... vad va dt bästa ? tycker du?

Svar: Det bästa? Så svårt att välja. Kulturen, folket, alla ställen man kan besöka - underbart. :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: