Du gör mig galen!

Tisdag, helt vanlig dag i skolan, mattepluggande hemma, nu är jag less och har mytid med te och filmen 'in the land of women'. Varför jag valde den filmen är för att det är Kristen Stewart's födelsedag idag, firar med att se en av hennes filmer helt enkelt. Grattis till Kristen på hennes 23års dag! 
 
Annars då? Ett år sedan första avsnittet av Lizzie Bennet Diaries kom ut, saknar det allt för mycket.
Jag funderar på att börja med en 30-dagars lista. Då får jag gratis ämnen att blogga om. 
Och sist med inte minst, måste jag säga att jag är glad. Boken 'du gör mig galen' har hittat sig hem till mig idag. 
Hoppas att mina söta läsare har det bra
Hanna:

Sv: Tack så jättemycket fina du! btw, läste at du skulle se the host! De var grymt bra tycker jag! vad tycker du?

Svar: Tycker också att den var riktigt bra! :D
Emelie Hedqvist

Inga-Linn:

Haha, måste säga att du har en väldigt fin design!;)
Sv: Haha, ja verkligen!:)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Felicia :D:

Sv: Hehe ja det var det också! :) Läget?

Svar: Här är allt bra bra, själv då? ^^
Emelie Hedqvist

Iisa:

Sv; tack ^^ snällt av dig, Kram!

Jessica:

den boken verkar bra! :)

Svar: Ja, eller hur. Ska nog börja läsa snart (:
Emelie Hedqvist

F E L I C I A:

sv: visst är den! den boken är super bra :)

Svar: Åh, va bra! Ska bli kul att läsa den :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: