Double up

Duktiga bloggerskan Emelie har glömt att visa sina 2 nageldesigns från denna vecka. 
Från söndag-onsdag hade jag en catching fire inspirerad nageldesign. 
Från torsdag-när jag byter har jag en färgglad och charmig liten design som jag inte kommer på ett namn till.
Resultaten: 
↑Inspirationen kommer från hur boken ser ut. 
Wilma:

Wow vad duktig du är! Sjukt coolt!

Sv: Ja det var en riktigt rolig dag :)

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

snyggt!
sv: visst är det!:)

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

yasmine modell mamma och fru:

vad kul har du gillat så är du nu med i utlottningen.
snygga nails
händer hos dig?
kraaam

Svar: Tackar :)
Här händer inte mycket, en lugn filmkväll bara. Själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

selma:

allt bra ? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? (:
Emelie Hedqvist

michelle mariolina:

Men gud! har du gjort dessa naglar själv? Jävligt ballt!

Svar: Jodå, det har jag. Tackar! :D
Emelie Hedqvist

tyyra.blogg.se:

Sv; Tack detsamma! Jättehärligt! <3

| josefine arvehall ~ foto |:

Sv: Ja det tycker jag med! varför tycker du det förresten?:$ tänkte eftersom du hejdå på lule osv;$

Svar: Tyckte bara att de spelade bättre, hehe, men jag var inte så insatt ^^
Emelie Hedqvist

CECILIA:

sv: ja, det var riktigt mysigt! :D

benedit ♥:

fint!

sv; ja det var det! :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Lifeaslina.webblogg.se:

Fina, kolla gärna in min blogg! :D

Svar: Tackar, jag ska kika in (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: