Hur man bäst får bort det som kommit utanför

Ett vanligt problem som man har när man målar naglarna är ju att man lätt målar utanför. 

Egentligen är det inte mycket av problem alls! Det är hur lätt som helst att få bort det. 

Nu tänker jag dela med mig av de 3 sätt som jag normalt använder mig av. 

1. En tops som man sätter nagellacksborttagning på. Enkelt och snabbt.

2. En polish corrector, riktigt bra grej. Jag använder mig av den här

3. Varmt vatten. När din design är helt torr så kan det vara passande att ta en varm dusch/bad eller bara tvätta händerna i varmt vatten. Det som inte far bort av sig själv är superlätt att bara gnugga bort. 

 

Är  det något som du undrar över när det gäller nagelmålning, kommentera bara så ska vi se om jag kan svara på det. 

Har du något tipps på vad jag skulle kunna måla här näst? Skriv en kommentar ;D

14/5 2012, en HP-favorit. 

Kommentera inlägget här: