Twilight: Breaking Dawn – Part 2 soundtrack

Förutom att jag längtar otroligt mycket till breaking dawn del 2-premiären så ser jag också fram emot att få höra hela soundtracket till filmen. Jag har alltid gillar Twilight's soundtrack, de har alltid varit riktigt bra. 

Nån favorit kan jag inte välja, men dom lyckades väldigt bra med Breaking dawn del 1 enligt mig.

 

Årets soundtrack bjuder på Nikki Reed's(aka Rosalie Hale) musik-debut, Christina Perri kommer tillbaka, Carter Burwell är såklart med och Green Day står för årets lead-single.

Känns som ett bra soundtrack. ^^

Vill man köpa det så har jag läst att det officiella datumet ska vara den 13:e november. 

 

Den kompletta listan med låtarna: 

1. Where I Come From — Passion Pit

2. Bittersweet — Ellie Goulding

3. The Forgotten — Green Day

4. Fire In The Water — Feist

5. Everything And Nothing — The Boom Circuits

6. The Antidote — St. Vincent

7. Speak Up — POP ETC

8. Heart of Stone — Iko

9. Cover Your Tracks — A Boy and His Kite

10. Ghosts — James Vincent McMorrow

11. All I've Ever Needed — Paul McDonald & Nikki Reed

12. New For You — Reeve Carney

13. A Thousand Years (Part Two) - Christina Perri

14. Plus Que Ma Prope Vie — Carter Burwell

Bildkälla

 

32 dagar kvar! 10 dagar tills man kan boka biljetter. 

Kommentera inlägget här: