Re-reading

15 dagar kvar! Tänk, om 15 dagar tar twilight slut. Spännande, men sorgligt.

 

Med endast 15 dagar kvar så tänker jag nu börja läsa om 'så länge vi båda andas'. Sist jag läste boken var i 6:an, jag har bara läst den en gång faktiskt. Alla namn och saker som händer i boken känns lite ringrostigt. 

För att tajma allt perfekt så ska jag läsa 37 sidor varje dag, då har jag läst ut den till den 14:e. Kan säga redan nu att det kommer jag inte klara, är nog klar med den om nån dag. ^^ 

Måste medge att jag är lite rädd, har läst de första sidorna och är redan lite småirriterad - varför har dom inte med det i filmen? Nåväl, det här ska nog bli bra. (: 

 

Jag har (tror jag) lovat att meddela om åldersgränsen till breaking dawn del 2 kommer att ändras från 15 år till 11 år. Här har ni de som SF själva har sagt: 

"The Twilight Saga: Breaking Dawn part 2 har censurerats och fått 15 års åldersgräns. Beslutet kommer nu att överklagas till Kammarrätten och vi återkommer så fort vi har mer information." Källa

Såhär har dom gjort alla år, förutom första året då den förblev 15, men jag är ganska säker på att dom kommer att sänka den. 

Kommentera inlägget här: