40 dagar

Idag är det 40 dagar kvar till premiären av breaking dawn del 2.

Vill man gå på TwiNight är det bara 39 dagar kvar. Själv har jag inte bestämt mig än, men det lär bli premiären.. Åh, kan inte vänta mer! 

För er som inte vet vad TwiNight är så kan jag snabbt förklara det. Den 13:e november visar alla SF-salonger de två avslutande delarna av Twilight-sagan i följd och har då världspremiär av sista delen. Priset kommer att vara 195kr. Evenemanget börjar ca 21:00 och strax efter midnatt visas den sista filmen. 

Vill du läsa mer om TwiNight, klicka här

 

Den svenska åldersgränsen är inte bestämd än, TwiNight har satt en gräns på 15 år men om breaking dawn del 2 får 11års-gräns så sänker dom. 

Biljetterna till filmen släpps den 12:e, alltså nu på fredag, om man inte råkar ha förmånen att vara bioklubbsmedlem då kan man boka sina biljetter redan den 10:e, nu på onsdag.

Biljetterna till Breaking dawn del 2 släpps först den 17:e, om man inte är medlem är det 18:e(tror jag) som gäller.  

 

Mina personliga favorit bilder från de senaste som har släppts: 

Alla bilder är länkade, bara att klicka på dom.

 

40 dagar, mark your calendars!  

Kommentera inlägget här: