Dag 22 — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna

Jag skulle vilja döpa om den här dagen till "Dag 22 — De filmer jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna"

Jag tröttnar sällan och aldrig på nån film alls. Kan se de flesta filmer som jag gillar om och om igen. 

Men de filmer som jag verkligen aldrig tröttnar på är: 

1. Alla underbara Harry Potter filmer. 

2. Spider-man filmerna. Jag har inte sett the amazing spider-man än, väntar nog tills den kommer ut på DVD. 

3. Twilight filmerna, i alla fall den andra, tredje och fjärde. 

4. Hunger games, än så länge finns det ju bara en och den har inte ens kommit ut på DVD än men jag har hunnit se den ganska många gånger i alla fall. 

5. Pirates of the Caribbean, dock gillar jag inte den fjärde filmen lika mycket som dom tidigare tre. 

6. Journey-filmerna. Enligt rykten kommer det en tredje film nån gång under 2014, woho. 

 

Finns många fler filmer som jag inte riktigt blir less på, men listan började bli så lång. Haha. 

Hittade ingen passande bild till det här inlägget, så bjuder på en bild från gårdagen. 

Kommentera inlägget här: