Dag 11 — Fyra bilder som gör mig glad

Att bara välja ut 4 bilder var ganska svårt. Ännu svårare att förklara varför jag valde just dom bilderna. 

Nåväl, jag ska göra mitt bästa med att förklara dessa vackra stunder. 

 

10/3 - En av alla fina dagar jag spenderat med fina Nora. Egentligen vill jag lägga upp 100 fula bilder som vi fotot, för alla dom gör mig extremt glad. Vet inte riktigt varför, troligen för att vi skrattat så mycket då vi tagit dom. Hahah, good old times. 

6/4 - En av dagarna i USA. Varje gång jag ser bilder från den resan blir jag glad och det känns som om det var bara igår som jag vandrade runt i soliga Florida. Just den här bilden är ett fint exempel på när vi fjantade runt i poolen.

7/6 - Skolavslutningen '12. Det var en fin dag. Den här bilden gör mig glad för att det var en av de sista dagarna som den fula klass vi en gång i tiden var. 

29/10 - Halloween firande 2011. Firade halloween och Annas födelsedag hemma hos mig. Jag vette tusan vad vi höll på med, den kvällen var ganska underlig men väldigt rolig. Så jag blir glad när jag ser bilder från den dagen. ^^

Kommentera inlägget här: