We survived

Och nu har även Sverige överlevt den 21:a december. Yäääy!

 

Idag(eller igår egentligen..) har jag skapat mig själv en alternativ blogg ifall att soclog bestämmer sig för att sluta fungera helt. Jag valde blogg.se för att jag ärligt talat inte känner till så många bloggportaler.  

När jag har listat ut hur man fixar en design där ska jag lägga upp en länk. Jag kommer att publicera exakt samma inlägg där som här, detta endast som en försäkring ifall soclog inte vill ha mig nå mer. ;)


Vad mer gjorde jag den 21:a? Sov väldigt länge, städade rummet, läste en bok, såg filmen detention som söta Josh Hutcherson är med i och hade en väldigt lugn dag. 

Imorgon(eller ja, idag) firar jag jul med Nora, myspys. Men nu är det sängen som gäller. 

Sov gott och dröm söta drömmar alla anonyma läsare♥

Bildkälla. Väntade mig att en massa zombies skulle knacka på dörren min! 

Kommentera inlägget här: