Stockholm 2012

Jag har ju helt glömt bort att skriva om min fina vistelse i huvudstaden.

Direkt när jag landade med planet i torsdags bar det av till Kista. God lunch och shopping. Efter att ha hämtat min söta lill-kusin på dagis blev det lite avkoppling och en massa lek.

Fredagen bestod av 7 timmars shopping. Träffade min kusin som jag sist träffade julen 2010. Väl hemma med trötta fötter hände inget speciellt. ^^

Lördagens shopping blev nog "bara" 5 timmar. Vi gick runt i de lite finare kvarteren och fönstershoppade en hel del, haha.

På söndag fanns ingen shopping med på schemat. Jag skulle åka hem på kvällen och under dagen skulle vi ha 4års kalas. Jag fick äran att göra Oscars 4års-tårta. Helt fria händer fick jag, se resultatet längre ner.

Där har ni en fin sum-up av min lilla resa. Bjuder såklart på lite bilder också:

Kommentera inlägget här: