Everybody Wants To Rule The World

Avsnitt 9 av tue blood säsong 5 kom ut inatt. Snart är denna säsong slut. 

Jag hoppas att säsong 6 kommer att vara bättre, den här säsongen har varit ganska konstig. Och jag gillar verkligen inte the authority. Jobbiga vampyrer. 

Sen förstår jag mig verkligen inte på den mystiska eld-förbannelsen som drabbat Terry, ganska weird. 

Det har såklart funnit många positiva saker med den här säsongen. Gillar Tara som vampyr, bättre än när hon var mänsklig. Man får äntligen veta mer saker om Sookies och Jasons föräldrars död. Jag vill veta vem den mystiska vampyren är!

 

Sookie learns more about her parents' death from a deceased relative. Andy and Jason investigate the rise in shifter murders. Alcide recalls his induction into the pack. Arlene is drawn into Terry and Patrick's strange journey.

-Watchseries

 

Kommentera inlägget här: