Dag 28, 29, 30

Dag 28 — Hur jag firar julafton  

Dag 29 — En låt som passar mitt humör  

Dag 30 — Fem bilder från olika minnen 2012

 

Jag glömde bort min 30-dagars lista, så jag gör bort dom 3 sista dagarna nu. 

Varning för långt och meningslöst inlägg. 

 

Dag 28 - Hur jag firar julafton  

Julklappar från mamma och pappa direkt på morgonen. Kalle Ankas jul, julmat, julklappar från resten av familjen och sleepover hos mormor och Kjell. 

Nån dag senare firar vi jul hos farmor och farfar. Som ny tradition skippar vi julmaten och beställer pizza.

Några julklappar från julen 2011. 

 

Dag 29 — En låt som passar mitt humör  

Tja, det finns ingen låt som direkt passar till mitt humör just nu. Men just nu lyssnar jag på Andrew Belle - Static Waves. Minns tillbaka till den gamla goa tiden då den låten släpptes, haha. 2010 var ett fint år. 

Dag 30 — Fem bilder från olika minnen 2012

Dagen då det var över 30 minusgrader. Jag och Nora försökte förflytta oss från skolan hem till henne med väskor som vägde 10kg och samtidigt ville vi ta fina vinterbilder. Ganska kul och väldigt förvånande att vi inte blev sjuka. 

Min 16-års dag måste väl få vara med på ett litet hörn, det var en fin dag. (: 

The wizarding world of Harry Potter, island of adventures, Orlando, Florida. 

LK 2012. På bilden ser det ut som om jag gör kycklingdansen, varför vet jag inte. (; 

Miami beach, Florida. Den här bilden får även representera hela resan.

 

Då var det slut på dagar. Tänk att det har gått så lång tid sen jag började. Är ganska förvånad att jag avslutade det här, även om jag var lite halvslarvig med inläggen.  

Kommentera inlägget här: