Tribal striped nails

Min kärlek för tribal/aztec mönstret fortsätter. Kommer den någonsin att ta slut? 
Veckans naglar, som jag borde ha lagt upp i måndags hehe, är tribal inspirerade. 
Precis som med denna design använde jag mig av nageltejp för att få alla sträck. Detta var dock mycket mer komplicerat. 
Resultatet: 
Lifeaslina.webblogg.se:

Fina!! Hoppas att du har haft en bra lördag!!

Svar: Tack! :D Åh, desamma
Emelie Hedqvist

Thea:

Snygga!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Svar: Tackar!
Jag ska kika in (:
Emelie Hedqvist

J O Y ▲:

sv: Åh tusen tack hihi :D

Isabelle:

Jätte snygga!! Är det dina riktiga naglar? :)
Kan du ta ett kort på dom så man får se hela handen och se hur långa dom är :) Kramiz

Svar: Tackar! Jo, det är mina riktiga naglar. Det skulle jag kunna göra, kan lägga upp en bild imorgon eller så ^^
Emelie Hedqvist

Celine:

- Tack så mycket! :D

Bella :

sv: tack så mycket! ååh ja det var helt fantastiskt!! :D

felicia:

Snyggt :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

linn:

sv: tack! :D

Maja Sundqvist:

Åh vad fint!
- taack! :D

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Snygga!
Sv; Ja de är den verkligen :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Snyggt!

Svar: Tack du! (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: