Striped nails

Till den senaste nageldesignen som jag gjort använde jag mig av en ganska rolig teknik. 

Först målade jag med olika färgglada färger, satte på nageltejp, målade över med svart lack, tog bort tejpen..

Reslutatet:

Jag gillart. Lätt och charmigt.  

Tuuli Elmgren:

Nu är veckans blogg avgjord, kanske just du blev en av vinnarna? Var gärna med igen!

http://londonryttaren.se/2013/january/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

Svar: Ska kika in (:
Emelie Hedqvist

wilma:

svar: Tack så mycket :) vilka fina ngalar!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Så snyggt!

Svar: Taaack! :)
Emelie Hedqvist

Maja:

Jätte snyggt! :D

Svar: Tackar, tackar :D
Emelie Hedqvist

Elaine:

Gud vad häftigt! Det måste jag testa någon gång! :) finns nageltejp att köpa på kicks eller åhlens?

Svar: Tackar, tackar. Hm, jag vet inte.. min är beställd från http://www.yournailerystore.se/ :)
Emelie Hedqvist

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

sv; Hihi tack! Jag med, dom är så fina! :)

Åh så coola naglarna blev! :D

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Malin Aurora:

Åh vad snyggt!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

baratilda.blogg.se:

jättefin blogg!, Hur mår du?
kramkram :)

Svar: Tack! :) Jag mår bara bra. Du då, hur mår du?
Kram!
Emelie Hedqvist

Haidisblog -:

SV: visst är dom! :D

Nathalie:

Sv; Tack detsamma!

Allt bra? :)
Kram!

Svar: Allt är bra med mig. Själv, allt bra?
Kram! :)
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Snygga naglar :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Siri:

svar: tack så mycket tjejen!! detsamma måste jag säga xx

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

sandra :

oh herre så snygga!!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Sara & Jenny:

sv: tack så mycket sötnos!

Svar: :) :)
Emelie Hedqvist

fanny jönsson:

sv; tack så mycket :) allt är bra, själv? :)

Svar: Jo, allt är bara bra :)
Emelie Hedqvist

Anneli:

Jättesnyggt!! Du har inte funderat på att bli manikyrist?

Svar: Tackar! :) Jo, jag har funderat på det lite, skulle vara ganska kul.
Emelie Hedqvist

Amanda:

Hej! Allt bra? Kram!

Svar: Hejsan. Allt är bra med mig. Själv, allt bra? :)
Kram!
Emelie Hedqvist

trisiaa:


Nu är vinnarna dragna! 4 personer har fått en varsin länk och en har fått en ny och personlig header! Kolla om du vann! Ny tävling kommer upp imorgon btw!

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Klara:

Sv: Jag med :D

Josefines.se:

Svar: Tack så hemskt mycket ! Detsamma , wooooow vilka snygga naglar :) kram <3

Svar: Tackar :D
Kram!
Emelie Hedqvist

iamfrida:

Verkligen jättesnyggt! Håller du på mycket med naglar? :)

Svar: Tackar, tackar! :) Ganska mycket ändå..men bara som en liten hobby..hehe.
Emelie Hedqvist

tatoobitch:

Snyggast hittills!

Svar: Tackar. :D
Emelie Hedqvist

Jenny:

Riktigt häftigt hörru!!

Svar: Tackar, tackar :D
Emelie Hedqvist

Josephine:

Riktigt snyggt! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: