London - day 1

Dag 1 i London har varit en varm sådan. Alltså jag har nästan smält bort, haha. Idag har vi varit och kollat på många klassiska ställen här i London. Big Ben, Tower of London, Tower bridge, Buckingham Palace, westminister abby, London Eye (endast på avstånd dock), house of parliament, green park, harrolds and so on. Åt en underbart god lunch på wagamama och middag på en gullig pub. På kvällen såg vi mamma mia and it was real good. Skulle säga att denna mini-semster har fått en bra start. Nu håller jag dock på att dö av trötthet, haha. 
23:48, 5/7 2015, London
Isabelle Olsson:

Härliga bilder!!! Och vilket kanonväder :-D

Svar: Tackar :D Jo men verkligen!
Emelie Hedqvist

Emma Engström:

Blir lite avis nu, haha! Så fint det är där :D

Svar: Haha, förstår det! Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

sarah:

Aaa men har varit soligt i några dagar . Fina bilder

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

amanda:

Så många fina bilder :D

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Amanda:

Åh vad kul med London!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Åh vad kul med London!

DirtyHeels:

Tack sötis!! Härliga bilder!! Jag har inte varit i London än, men skulle gärna åka dit

Svar: Tack! Åh det förstår jag :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Så fina bilder, ni verkar verkligen ha det mysigt där :) Och vilken fin klänning, har en likadan själv :) Kram

Svar: Tack! Oja, verkligen :D Nej va kul!
Emelie Hedqvist

Meg:

Vad underbart! London är ju underbart :)

Svar: Verkligen! Håller med :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Underbara bilder! Älskar verkligen London <3

Svar: Tack! Åh jag med <3
Emelie Hedqvist

Therese Bjärstig:

Så många fina foton från London, är ju en så härlig stad!

Svar: Tack du! :D Men visst!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad roligt med London! :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Emelie Karlsson:

Vad härligt det ser ut!

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Fina bilder! :)
Härligt med värme!


Svar: Tack! Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad härligt med London! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

härliga bilder :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Så många fina bilder! :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

MALIN:

Kul med London :) Dit skulle jag också vilja åka igen!!

Svar: Verkligen :D Det förstår jag!
Emelie Hedqvist

Anonym:

Så kul med London, riktigt härliga bilder! :)

Svar: Verkligen! :D Tack!
Emelie Hedqvist

JoJo:

underbara bilder! jag vill också åka till london! :D

Svar: Tack snälla! Det förstår jag!
Emelie Hedqvist

anna:

Oja, de behövs så man har andra saker att tänka på. Kram <3

louise:

härligt med london :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

jonna:

Tack!
Vilka fina bilder. :) Så härligt. Vill också till London snart igen! :)

Svar: Åh tack! Det förstår jag :D
Emelie Hedqvist

anniepiie:

åhh jag gillar London, massor med härliga bilder du har tagit, får mig att längta tillbaka.;) Hur länge är du där? :) Kram

Svar: Så fin stad! Tack :D Det blev tre dagar, planerar en längre tripp nästa gång!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: