A day in the sun

Solen gjorde ett beskök idag, så jag for ut till stugan innan jobbet och låg på bryggan i några timmar. Såå härligt! Det var ett tag sedan jag läste en bok på svenska (inte ens på svenska lektionerna läste jag svenska, utan smygläste engelska istället, hehe) men på grund av att jag bara äger Love, Rosie på svenska gör jag ett undantag. Oh my.. är helt kär i boken. Ska försöka läsa ut den i veckan och se filmen till helgen! 
Josefine:

Men så härligt det ser ut!

Svar: Ja men visst :)
Emelie Hedqvist

Skogsraah ☾:

Så mysiga bilder :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Anonym:

så härligt!! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Céline:

så härligt!! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Johanna Svensson:

Låter som en härlig dag och fantastiskt med sol! :)

Svar: Ja verkligen!
Emelie Hedqvist

Josefine:

Så mysigt!!

sv: Det var de :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Jeanette:

Men vad mysigt det ser ut :) Den där boken vill jag läsa, har sett filmen och den var så otroligt bra!

Svar: Supermysigt! Åh då måste du läsa boken också :D
Emelie Hedqvist

Amanda CL:

så härliga och somriga foton :)

sv: ja :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

natalia:

Härligt :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Linn Strömberg:

Jag älskar ju filmen enormt! så funderar på att läsa den faktiskt, trots att jag inte alls är en läsar-människa

Svar: Åh du borde verkligen läsa den :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

Vad härligt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

Älskar filmen så boken måste vara minst lika bra!

Svar: Om inte ännu bättre, haha ^^
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

Älskar filmen så boken måste vara minst lika bra!

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

men åh vad härligt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

adelina:

va härligt det ser ut! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

hihi ja! :D Älskar att umgås med dem. :)

johanna:

minns att jag älskade den filmen! Får nog också ta att läsa boken :)

Svar: Det låter som en bra plan!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Det där såg ju underbart ut!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Åh den boken!!

Svar: Såå bra!
Emelie Hedqvist

N:

Så skönt med lite sol!

Svar: Ja men visst :)
Emelie Hedqvist

Netti:

Vad härligt det låter och vilka mysiga bilder! :-D

Svar: Superhärligt! Tack :)
Emelie Hedqvist

Petra:

Härligt

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Sååå härliga bilder, saknar sommaren <3

coffeeandcupcake.blogg.se:

Kanske är värt och läsa den då :D

Matilda Johansson:

Härligt! Då får man kanske läsa den boken? :)

Ellen Gräntz:

Åh, har velat se den filmen jättelänge, måste försöka göra det någon dag :)

Kommentera inlägget här: