Tisdag 6/1 2015

Så, då är vi inne på de sista dagarna med frihet, tillbaka i skolan på tosdag. Idag har jag faktiskt gjort något annat än att bara mysa på, for och bowlade tillsammans med Hanna, Jenny, Linda och Tom. Till allas stora förvåning är jag inte helt urusel på det, haha, jag vann tro det eller ej. Efter bowling gick vi och tog en mysmiddag på pastabacken. Nu blir det lite Agents of S.H.I.E.L.D. och troligen samma gamla mys. Måste ju passa på innan skolan sabbar allt. 
Hoppas att alla har haft en jättefin dag! 
 Dagens look // Min mumsiga middag - lasagne
Josefine Johansson:

Så snygg outfit!!!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Emma & Julia:

Åh vad gott :D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Maria:

åh lasagne är så gott :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

åh vad gott!

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Visst är AoS bra? Jag hatar att dom just nu har ett uppehåll till i mars.. Men Agent Carter som hade premiär i natt får underhålla tills dess!

Svar: Sååå bra! Uppehållet är allt för långt! Åh, vad tyckte du om Agent Carter? Personligen gillade jag det :D
Emelie Hedqvist

Sanna Preifelt :

Mums vad gott, och vilken snygg klänning :)

Svar: JA men verkligen! Tack :D
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

vad fin du är!

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Erika:

Va fin du är! :)

Svar: Tack fina du!
Emelie Hedqvist

Isabella Felicia:

svar: tack snälla!!

line cecilie :

NAM!!

Svar: Oja!
Emelie Hedqvist

Caroline:

Älskar Marvels Agents of S.H.I.E.L.D. :D

Svar: Såååå bra serie :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

hej! förlåt för så himla sent svar men jag mår inte så bra nu för tiden och orkar inte blogga eller svara på kommentarer. Är inne en sväng i alla fall och svarar på några kommentarer. Hur är det med dig?

sv. ja, jag tycker det är viktigt att göra det.

Svar: Jag förstår helt! Skickar styrkekramar! Med mig är allt bra, tack som frågar :)
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

så fin klänning!

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

åå lasagne är så sjuukt gott!

Svar: Men eller huuuur!
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Hoppas första skoldagen gick bra :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv absolut

Sara Ekman:

Kul med bowling :D

Svar: Ja eller hur :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Ååh vad god lasagnen såg ut!

Svar: Supergod var den :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Låter som ett skönt avslut på lovet!
Svar: Ja, jag gillar dem verkligen :)

Svar: Ja men verkligen! ;D
Emelie Hedqvist

Thea:

Såg himla gott ut!

Svar: Oja, verkligen!
Emelie Hedqvist

Karin:

Fin du är :3

Sv: Hihi ja där var hon inte stpr minsann :)

Svar: Tack snälla :')
Emelie Hedqvist

Celine:

Åh så kul att bowla! Det var ett tag sedan!

Svar: Ja verkligen! För mig var det nog 3-4 år sen sist, haha ^^
Emelie Hedqvist

ida - photography, style, life ♡:

åh gud vad roligt att bowla! alltid så himla kul! :D

Sv: tack så jättemycket! :D

Svar: JA men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Roligt med bowling :D
Sv: No problem ^^

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Julia:

lät kul :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Emmelie:

Hoppas första dagen tillbaka i verkligheten gick någorlunda smärtfritt :-)

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Amanda Jönsson:

Snygg look! :)

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Lollee:

Så fin du är :)

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

ååhh jag som älskar lasagne D:

Svar: Det är helt underbart gott! :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

vad kul med bowling! :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Jag tyckte verkligen om Agent Carter! Såg det på premiären dock som var kl. 2 på natten i Sverige, så jag vet inte om jag tog in allt. Tyckte verkligen om stämningen och miljön. Även Jarvis och att Dominic Cooper var med!

Svar: Jag med! Alltså jag gillar den verkligen! Alla kläder, alla platser, hur dom pratar...Jag älskar den där tidseran! ♥ Kärlek till Jarvis!! Och kärlek till serien efter endast 2 avsnitt, haha.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: