Måndag 21:19

Sådär, då var skolan igång på riktigt. Idag var första dagen men nya schemat och det var minst sagt intressant. Vi har gentligen inte gjort något speciellt under dagen, bara gått igenom betygskriterier, men jag är helt slut i alla fall. Så jag har bäddat ner mig i sängen med en kopp te och Insurgent - måste ju friska upp minnet innan filmen kommer ut! 
Hoppas att alla bloggläsare haft en jättefin måndag 
Om man inte tar en selfie på en bra hårdag, räknas det då ens som en bra hårdag? ;))
Sara:

Super fina bilder! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Så fint hår!!

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Robyn:

Så fin!

Svar: Tack :')
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så fin du är :)

sv: ja den var toppen :D
tack så mycket för ditt tycke! <3

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Sofie:

Sv: Tack, du har med fint hår :)

Jen:

Vilka fina lockar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Fannie:

Tack visst är dem! :D kram

Anna:

Jättefin bild!
Svar: Ja, men se den! Den var riktigt bra :)

Svar: Tack :'')
Emelie Hedqvist

Rebecca:

Skönt med en slapp dag :)

Oh ja, det där var sannerligen en bra hårdag!

Svar: Ja men visst!
Tack snääälla!
Emelie Hedqvist

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

sv: ja verkligen :D

Mina:

Fin du är :)

Svar: Tack :')
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Du är ju så fin! :)

Svar: Men åh, tack!!
Emelie Hedqvist

SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!:

Tack snälla! (:
Vad pluggar du för något? (:

Svar: Jag går samhälls beteende (:
Emelie Hedqvist

Linnea:

Oh ja, en av mina favvislåtar just nu :)

Marran:

Tänk att skolan kan suga musten ur en! Jag hade första finska lektionen för terminen igår och var helt slut jag med när jag kom hem.


Svar: Ja men eller hur!! Det förstår jag allt!
Emelie Hedqvist

Elin:

Så himla fin!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Pauline:

vad härligt att bädda ner sig med te :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Vilken fin topp. :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Maria:

du har så fint hår :)

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Så fin du är vännen <3 och jag förstår dig verkligen med att känna dig helt slutkörd efter den första, riktiga skoldagen eller vad man ska säga. Oavsett om man hårdpluggar eller går igenom ett nytt schema så tar det lika mycket energi och kraft från en. När man varit ledig ett par veckor och sedan återgår till vardagen så tar det en stund innan man kommer in i det men jag är övertygad om att du snart är inne i det igen :)
Kramar <3

Svar: Tack fina du♥ Ja men precis, bara grejen att komma upp i mörkret och fara hem i mörkret hjälper ju inte heller med energi/tröttheten! Åh, hoppas verkligen att jag snart är inne i det igen! Kram♥
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: ja jag älskar att gå på bio :P

Erika:

Fin du är! :)

Svar: Men åh tack :')
Emelie Hedqvist

Lydia:

Så fin!

Svar: Tack snällaste!
Emelie Hedqvist

sussi:

tycker de är rätt skönt när allt
är igång på riktigt igen.. =)

Svar: Det är faktiskt det!
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

hahaha asså sista frågan, känner mig efterbliven kom inte på ngt bra svar hahahahahha xD men ah, fin dag och fint hår du har (när du har en bra hårdag ^^)

Svar: Hahaha ^^ Tack du :'D
Emelie Hedqvist

SOFIA ღ:

Åh, perfekta lockar!

Svar: Men tack snälla!
Emelie Hedqvist

Line:

Meeen hallå, vad fint hår du har!!

Svar: Men tack snällaste!
Emelie Hedqvist

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Jag tycker det är jobbigt att byta schema och så. Hoppas du kommer in i det fort:)

Svar: Jo, tycker jag med! Tack, hoppas jag med, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Åh längtar till Insurgent kommer på bio! :)

Svar: Samma här! :D
Emelie Hedqvist

Lina - my art & my life:

Så otroligt fint hår har du!

Svar: Men tack snälla!
Emelie Hedqvist

Jenny Karlsson:

så fin!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Venice:

Självklart måste man fota bra hårdagar :D

Svar: Haha, eller hur ;D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Fin! Skönt att vara igång. :)

Svar: Taaack! Verkligen (:
Emelie Hedqvist

line cecilie :

fiin du er :)

Svar: Åh, tack :')
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

men åh så fin!

Svar: Tack :')
Emelie Hedqvist

Ida:

Så fin du är! Gott med te!

Svar: Tack :') Oja, verkligen!
Emelie Hedqvist

Jessica:

Så himla fin du är!

Jaa, den blir nog super :)

Svar: Men tack snälla!
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotograf :

vilket fint halsband! :)

Svar: Åh, tack! Från bikbok ifall du undrade, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

så fin du är! älskar halsbandet :)

Svar: Taaaack :') Det är från bikbok ifall du skulle vilja kika närmare på det :)
Emelie Hedqvist

Daniella:

Fin du är :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

JoJo:

vad fin du är och såå fint hår! :D

sv; tusen tack! :)

hoppas du får en fin kväll! :)

Svar: Ååh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Linn♡:

åh så fin du är! Ditt hår är verkligen jättefint!
Hoppas din dag varit bra♡

Svar: Tack snälla du! Desamma♥
Emelie Hedqvist

Sanna Preifelt ❤:

Åh vad fint hår du har :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

Åh vad fint!!

Svar: Taaack!
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

åh så fin du är :)

Sv: hihi men roligt att du trivs på din linje också! det är så viktigt att man hittat rätt för en själv och trivs tycker jag :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Åh, längtar tills Insurgent kommer på bio! :)

Svar: Samma här! :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

Så otroligt fin fin :D

Svar: Tack såå mycket! :D
Emelie Hedqvist

Hanna Victoria Sahlqvist :

Shit va fin du är tjejen! :)
Kram Hanna!

Svar: Men åh! Tack ♥♥ Kram!
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Så himla fin :)

Svar: Tack snällaste!
Emelie Hedqvist

Karin:

Fin :)

Sv: Vad kul att du tycker det! Är några som också tycker det så tror det blir en frågestund senare i veckan :)

Svar: Tack :')
Emelie Hedqvist

Alice:

Hoppas det blir bra med det nya schemat! :) Så fin du är!

Svar: Tack, hoppas jag med! Men åh, tack :')
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så fin du är! :)

Svar: Tack fina du!
Emelie Hedqvist

Ellen:

Haha åh, känner samma, varje gång jag är nöjd med mitt smink tar jag tusen bilder för att föreviga det och "bevisa det" haha... ;)

Svar: Haha, men eller huuuur! :')
Emelie Hedqvist

Boel:

Låter himla mysigt :)
Du är så fin!

Sv: Inte, hihi ^^

Svar: Verkligen! :D Tack snälla♥
Emelie Hedqvist

RMCK - en skönhetsblogg:

Vilket fint halsband!

Svar: Åh, tack! Inhandlat på bikbok ^^
Emelie Hedqvist

N:

Vad fint hår du har!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Så fin bild =)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

fattas:

Bra hårdag?! Snarare PERFEKT hårdag!! :o ❤

Svar: Nämen ååh! Taaaack :*♥
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltså så himla fin :)

Svar: Tack snälla :')
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

åh så fin du är!

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

amanda:

Åh vad fin du är!:D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

S A N N A ♥:

Så fin!

Svar: Taaack! :')
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

Man blir alltid lite extra trött när det händer något nytt. Hoppas nya schemat är bra :)

Svar: Jo, men visst! Bra och bra, helt okej är det i alla fall, haha :D
Emelie Hedqvist

katrino:

Fina bilder :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Så fin du är :)

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: