7 positiva saker

Idéen till detta inlägg kommer från Evahs blogg. Hon utmanade alla att skriva 7 positiva saker som hänt de senaste två dagarna, endast i hopp om att sprida mer positivitet. Jag skickar vidare utmaningen till alla mina läsare!
Några små positiva saker som hänt de senaste 2 dagarna:  
1. Hittils går det faktiskt bra med mina mål för 2015. 
2. Mina betyg ligger ungefär vart jag vill ha dom just nu, så allt plugg under hösten var värt det!
3. Sovrutinerna har börjat bli liiite bättre. 
4. Chasing life är tillbaka. På riktigt, kan inte beskriva hur glad jag är över det :')
5. Responsen på bloggen har varit så gullig den senaste tiden!
6. Det har trillat in nya kläder hemma hos mig. Kläder = Lycka 
7. Jag gjorde nyss en god chai latte och supernatural väntar på mig, så dagen kommer avslutas på topp!
emmah:

Hmm man kanske ska göra denna lista tro? :))

Svar: Det låter som en riktigt bra plan!
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Många som gör den, kanske skulle hoppa på :)

Svar: Eller hur, det tycker allt att du ska :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Härligt med något sådant! :) Fina bilder :)

Svar: Eller hur :D Tack!
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

härligt inlägg med massa härliga positiva saker :D

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Boel:

Härligt inlägg :D

Sv: Visst är den!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

så härligt inlägg! :D

sv; hihi tack! :) gillar citatet så kände att jag ville dela med mig av det! <3

Svar: Ååh, tack!
Emelie Hedqvist

Tea:

Så himla kul att läsa!! :D
SV: Åh men tack snälla fina du hihi!! :D Ha en riktigt fin fortsättning på veckan nu, massa kramisar! <3

Svar: Va kul att höra :')
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Vad kul! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Kul att läsa :)

Svar: Kul att du tycker det!
Emelie Hedqvist

Fannie:

Haha nej de kan va svårt ibland, själv har jag längtat efter att se denna på bio sedan ett år tillbaka..haha :D

Fannie:

Haha nej de kan va svårt ibland, själv har jag längtat efter att se denna på bio sedan ett år tillbaka..haha :D

N:

Härligt med positiva saker!

Svar: Ja men visst!
Emelie Hedqvist

Karin:

Sv: Tack för att du ställde en fråga i frågestunden, jag skickar en kommentar när den är avslutad så du kan läsa svaren :)
Kram

Viktoria - Gravidblogg:

Åh vilka roliga, den utmaningen ska jag också göra :)

Svar: Det låter som en bra plan!
Emelie Hedqvist

Lydia:

Sett detta på andra bloggar också:)

Svar: Ja, jag med! :D
Emelie Hedqvist

Jennifer:

Åh det låter som en riktigt bra period för dig just nu, så härligt att läsa såhär i början av året när många faktiskt tycker att det mesta är jobbigt och trist. Det där med chailatte lät riktigt mumsigt!

Svar: Ja men absolut! Chai latte är för underbart :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Spännande "avslöjanden" där <3

Svar: Kul att du tycker det ♥
Emelie Hedqvist

Linn♡:

Jätteroligt att läsa♡♡♡♡♡
Massa kramar!

Svar: Va kul att du tycker det!♥ Kraaam!
Emelie Hedqvist

Anna:

Sju riktigt härliga punkter :)

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

Åh, så himla bra grej att göra

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

haha ser att många hänger på den utmaningen ^^ Det är bra :D

Svar: Haha, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

Härligt att de går bra hitills :D


sv: Hehe tack visst är dem ? :) Förresten glöm inte anmäla dig till min veckans blogg tävling :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Rebecca:

Bra iniativ! Man kan vara glad för det lilla :)

Svar: Ja men eller hur, det håller jag med om!
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

vad härligt :)

Svar: Ja men visst!
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

så härligt inlägg med positiva saker, härligt med betygen, fortsätt så!:)

Sv: Tack fina ♥

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Bra punkter. :) Kul att du antog utmaningen!

Svar: Tack! Kul utmaning att anta :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Nya kläder e alltid najs :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

Härligt o se att det mesta går bra :D

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Gud vad härligt med 7 positiva saker att reflektera över om sig själv i sin vardag! Har själv fått en liknande uppgift av min sjukgymnast med att komma på iallafall en positiv sak med mig själv ( vilket är en utmaning ) men jag jobbar på det! :)

Hoppas du mår bra idag min vän och får en fin torsdag. Det är du värd <3
Många kramar <3


Svar: Ja men eller hur! Förstår att det är en utmaning, önskar dig verkligen all lycka till fina du! :)
Tack desamma finaste du! Kramar i massor♥
Emelie Hedqvist

Robyn:

Positivitet är väldigt bra!!

Svar: Ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

sussi:

gott med lite positiva saker =)

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: jamen den var den jue okej :P

Johanna Marie.se:

Va härligt! :)

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Kul läsning!

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

härligt inlägg!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Härligt :)

Svar: Absolut! :D
Emelie Hedqvist

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

åh va roligt :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Verkligen så härlig utmaning :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

shazi:

älskar citatet på bilden:)

Svar: Åh, jag med!
Emelie Hedqvist

Caroline:

Härligt inlägg! :) Hur gör du chai latten? :)

Svar: Tack! :D
Väldigt enkelt. Kokar en halv kopp vatten, värmer en halv kopp mjölk och så använder jag en chai latte sirap just nu, annars brukar jag använda espresso house pulver :)♥
Emelie Hedqvist

Frida:

Åh vad gott med chai latte!!!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

åh chailatte!!!

Svar: Såå gott!
Emelie Hedqvist

Ellen:

Älskar att se dessa listor på så många bloggar. Ska också haka på!
sv: Tack fina du! :)

Svar: Det är så kul att läsa! Låter som en bra plan (:
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Härligt att det går bra för dig! Har du recept på chai latten? :)

Svar: Ja men visst!

Väldigt enkelt. Kokar en halv kopp vatten, värmer en halv kopp mjölk och så använder jag en chai latte sirap just nu, annars brukar jag använda espresso house pulver :)♥
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: