Saker jag inte borde köpt för jag är pank

Endast 1 lektion denna fredag, hur skönt? Så efter skolan hängde jag på stan med Jennifer en stund. Sånt är farligt då jag alltid kommer hem med saker som jag absolut egentligen inte behöver. Men jag passade på att endast köpa saker som var på rea..så jag sparade ju en massa pengar, hehe. 
En höstjacka från bikbok, endast 99 kronor - dom gav den ju nästan till mig!! ;)
Favorit-thé ♥                                                                Parelle reade ut alla varor, fick denna skönhet för 60kr!
Cornelia:

sv: JA riktigt härligt med en slapp dag :) tack!

Kimmey ~ Kung varje dag:

Fina kap du gjort :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv ja min dag har varit helt toppen

kul med shopping

Svar: Alltid lika kul :D
Emelie Hedqvist

A D E L I N A:

sv: förstår det :D

Jonna:

Super coolt läppstift! :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Vilka bra fynd du hittade! :D

Svar: Ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

Snygg jacka

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Julia:

Kul med nya saker :)

Svar: Jo men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Bra grejer, fint läppstift och jackan var jättesnygg! :) Vad smakar te't? :D
Sv; Jodå! :) Kram

Svar: Tack så mycket! Det smakar kokos och choklad - såå gott ♥
Emelie Hedqvist

Boel:

Härligt med rea :D

Sv: Härligt att du gillar den :)

Svar: Alltid, haha :D
Emelie Hedqvist

Ebba:

Så fin jacka!
Svar: åh tack så jättemycket :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så fina saker, och billiga med så jag tycker att du kunde unna dig det! ;)

sv: tack så mycket fina du! :)

Svar: Taack! Precis min tanke ;)
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund ♥:

Kul med nya saker, fastän det kan svida lite i plånboken :)

Svar: Jo men exakt, hehe ;D
Emelie Hedqvist

joicio.blogg.se:

Ha en trevlig lördagskväll! =)

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Linnea:

Hihi, den justin-låten spelas konstant här i turkiet :)

milina.blogg.se:

Snygg jacka!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Jättefina saker :) Hehe känner igen det där med att man köper saker man egentligen inte behöver :)

Svar: Tack :D Haha, händer hela tiiiiden!
Emelie Hedqvist

Saga:

Det var ju riktigt nödvändiga saker, så slösa pengar skulle jag inte kalla det ;)

Svar: Sant, får intala mig själv det :D
Emelie Hedqvist

THE REVOLT:

Va bra att du köpte saker som de hade sänkt priset på! Och att allt det dessutom var saker du behövde!^^ älskar läppstiftet!:D

Svar: Precis! Det fick allt att kännas lite bättre ;) Tack!
Emelie Hedqvist

THE REVOLT:

Va bra att du köpte saker som de hade sänkt priset på! Och att allt det dessutom var saker du behövde!^^ älskar läppstiftet!:D

THE REVOLT:

Va bra att du köpte saker som de hade sänkt priset på! Och att allt det dessutom var saker du behövde!^^ älskar läppstiftet!:D

THE REVOLT:

Va bra att du köpte saker som de hade sänkt priset på! Och att allt det dessutom var saker du behövde!^^ älskar läppstiftet!:D

Kajsa-Stina:

Jag är precis likadan som dig haha. Jag kollar alltid på saker som jag egentligen inte behöver.. Typ som nu så kollar jag på klänningar osv. Det är ju för tusan höst och snart vinter ju! Jag som ska köpa en höstjacka och lite andra höstiga/vintriga plagg tex ^^

sv: Jättegott var det verkligen hihi :)<3

Svar: Haha, tur att man inte är ensam! Jo men eller hur, klänningar är ju allt jag vill köpa just nu, lol
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Blir lätt så :) Rent för lätt haha
Fina fynd iaf :)


Tack så mycket.

Svar: Jo men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

Fin blogg du har! :D

Svar: Åh tack du!
Emelie Hedqvist

michelle bergström:

Alltid kul när man hittar något fint på rea. :) Tänk hur mycket pengar man faktiskt sparar i slutändan ;) Sv: jadå, den blev rätt bra ändån :D

Svar: Exakt! Värsta spararen här ju, haha :D
Emelie Hedqvist

Moa:

99kr för den fina?? ååh önskar att jag hade samma tur med att hitta kläder haha :(

Svar: Haha, får nästan känna mig stolt för det kapet ;D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Isadoras läppstift är så bra :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Man hittar alltid saker man "behöver" när man inte har pengar ^^

Svar: Ja men visst är det väl så! ^^
Emelie Hedqvist

fashion:

Kul med nytt! :D

Svar: Alltid :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Snygga saker! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: tack :d

joicio.blogg.se:

Jag köper alltid saker fast jag är pank!

Svar: Haha, samma här ^^
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Oh herregud så mycket snyggt!! :) Ha en extra mysig och härlig söndag tjejen! Kramar!

Svar: Åh tack snälla! Desamma, kram ♥
Emelie Hedqvist

MATILDA:

fina köp :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Jätte fin jacka!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Sara:

Men väldigt snygga saker :)

Svar: Åh tack du :D
Emelie Hedqvist

sanna:

vad snygga saker ändå även om du är pank:D

Svar: hihi, tack :D
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

vilket kap jackan var!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

å så fin, vilket kap!

Svar: Taack! Ja men visst (:
Emelie Hedqvist

Emelie:

sv: tack snälla!!

Julia Müller-Sandvik:

HAHA, älskar logiken: Shoppa billigt = spara pengar ;) Den använder jag jämt och ständigt ;)

Svar: Hahaha, always! ^^
Emelie Hedqvist

lianass.blogg.se:

Åhh men guud,vilka fynd! Älskar jackan,blev ju super avudsjuk!!!
sv: Joo men precis! Åhh vad duktig duu ärrr!!! :D

Svar: Ja men visst! Tack snällaste!
Emelie Hedqvist

J E N N I F E R:

härligt med lite nytt!:)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

fashion:

Läpp stiftet var ju super fint! :p

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

carolines:

Fin jacka! Vilket kap :D

Svar: Tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Linnea:

snyggt läppstift!

Skulle bli jätteglad om du ville rösta på mig här http://trendsettersearch.se/red-carpet/3350/ :))
(inget kommer synas på din facebook)

Svar: Taaack!
Ja men absolut!
Emelie Hedqvist

Sofia:

Haha så kan det gå. :)

Svar: Hehe ^^
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

supersnygg jacka! och bara 99kr, vilket kap! :D
sv; tack så jättemycket ❤

Svar: Åh tack! Jo men visst :D
Emelie Hedqvist

EMMAS!:

fint!

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

jonna:

Härligt :) Snygg jacka! och vilket bra pris. :)
Hoppas din helg har varit bra!

Svar: Taack, ja men visst!
Emelie Hedqvist

Denise:

Supersnygg jacka! :D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Caroline:

Snygg jacka, och grymt bra pris! :D

Svar: Tack, ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: