Onsdag

Min onsdag. Svenska, sociologi, spanska, psykologi, fika på friends med Vendela, Anna, Jennifer, Louice och Fanny, pll, pluggat och nu supernatural, te och fruktsallad. Livet är ganska bra. 
Webkamera-bilder är alltid fina va? (;
Amanda [SPONTAN]:

Lät som en bra dag :)

Svar: Riktigt bra dag! :D
Emelie Hedqvist

ToW - killblogg:

Känns som alla har sjukt mycket i skolan nu, eller hur?
riktigt fin blogg kolla gärna in min guldfiskblogg haha

Svar: Ja men typ!
Tack :D Haha, jag ska kika in.
Emelie Hedqvist

Cajsa:

visst är den bra!? :D

alice:

fin du är! (:

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

sv; hoppas jag också :D

LYFTMER:

Sv: Tack så mycket! :D

Clara:

Så härligt!

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Ebba Axelsson:

Sv: Ja det är roligt tycker jag :D Hittade lite saker som jag köpte, tänkte lägga ut det på bloggen imorgon.

Gott med fruktsallad!

Svar: Oja, verkligen!
Emelie Hedqvist

Michelle:

Finis!! :)

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

lara&lucy ^^:

aa findu är :)

Svar: Tack! (:
Emelie Hedqvist

anna:

åh tackar, hoppas du haft en bra helg :D!

Svar: Ja men tack desamma!
Emelie Hedqvist

MATILDA:

Fin bild på dej =)

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

elin stridh:

livet är bra och du låter effektiv haha? :D

Svar: Haha, nå sånt ^^
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

sv; tack! :)

Annie Johanzzon:

sv: Ja men lite smått tråkig ^^

Lotta:

Sv: Tack så jättemycket:) Fin du är!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

aina [fotoblogg]:

Ha en bra dag! :D

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Hoppas du har haft en bra helg.

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Låter som en härlig dag :)

Svar: Absolut! :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Låter som en härlig dag :)

elin stridh:

haha :D

Kommentera inlägget här: