❅24 days of christmas❅

Jag har allt antiagit en utmaning här. 24 julnaglar på 24 dagar. 😁 Under den senaste veckan har jag gjort dom 7 första. Istället för att lägga upp ett inlägg om dagen så samlar jag upp alla designs på söndagar. Här är mina resultat: 
Christmas pattern 
Dots, stripes and glitter 
Snowman
Mix and match
Red and gold snowflake ombre  
Candycane swirl 
Red christmas tree 
 
Vilken är eran favorit? 
Jonna:

Alla va fina. Men nr 1 är min favorit :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Åh, så snygga, vad duktig du är! :D Gillar verkligen de röda och gulliga!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Fina :) gillar snögubben mest :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

MATILDA:

super snyggt :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: ja super spännande :D

Maria:

vilka fina naglar :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Super fina naglar, vad duktig du är :)

Jodå min helg har bestått utav jobb men det har varit trevligt det också :) Alltid skoj att umgås med bra kollegor :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Julia:

fina, gillar den högst upp mest :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Felicia - film/serier:

Önskar jag kunde göra så snyggt. Första är snyggast

Svar: Öva, öva, öva! Tack :D
Emelie Hedqvist

Sanna Preifelt - JULKALENDER:

Gud vad fint och vad duktig du är :) Gillar även formen på dina naglar, supersnygg!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

ebba:

så himla fina allihopa!

svar: tack så mycket , ska försöka <3
kram

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Du är ju så duktig :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Åh vad fina! Vad duktig du är!
Jag tycker bäst om snögubbenaglarna :D

Sv: Tack!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Åh, jättefina allihopa :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Älskar den första, dock är alla väldigt fina! Önskade att jag verkligen kunde måla mina naglar på liknande sätt. Är glad att jag ens får det jämnt liksom... Haha!

Svar: Tack så mycket! Haha, bara att öva öva öva!
Emelie Hedqvist

CASSANDRA:

fina!
sv; ja då är vi två :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Så fina! :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Sara:

Jag tycker alla är fina, men om jag måste välja den första :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Jonna:

Men gud så gudarns så fina! :)

Svar: Åh, tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Den första var nog min favorit! :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

åh så snygga! jag ska nog fixa mina till jul sen också! :D

sv; det var riktigt mysigt att gå runt på julmarknaden tillsammans med familjen! :D
hoppas du har fått en bra start på veckan! :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Maja:

Snowflake ombre var skit cool!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Jossie:

Ursnygga! Nr 5 skitsnygg

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Jag kan inte välja en favorit då jag tycker att alla är jättefina.

Svar: Tack snälla ^^
Emelie Hedqvist

Celine:

2a å 3e är nog mina favoriter!

Svar: Tackar tackar :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

red and gold ombre!

Svar: Thank you ^^
Emelie Hedqvist

lucydee:

Tjusiga naglar :D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Isa:

snygga naglar:)

Sv: Ja serier är de bästa:)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

Så duktig du är!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Gud vad snygga!!! :D Jag bara älskar nummer 2!

Sv; Ja så gott :)

Svar: Åh, tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Emme ∞:

Så hiimla fint! :D

sv: Tack! :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

guuud så fina! så duktig du är :'D Mina favoriter är de tre första :D
sv; tack snälla du ❤

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

fina!!

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Så fina :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Wow, du är så duktig. :)

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

eller hur!? :D

Linnea Kinis:

kul att se!

Svar: Kul att du tyckte det :D
Emelie Hedqvist

Emmy Lam:

Wooow, duktig du är!

sv;
Hihi ah, så fin låt det där ^^

Svar: Åh, taaack!
Emelie Hedqvist

Jenny Karlsson:

Snygga, vad duktig du är :)

Svar: Tack tack :D
Emelie Hedqvist

Natalie:

Underbara nagelbilder!! Jag tycker bild nr 1 är finast!!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Åh, så himla snygga! duktig du är :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så grymt duktig du är, riktigt fina designer du gjort! :)

Svar: Åh, tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Mormor:

Alla var fina men snögubben tyckte jag var gullig.

Svar: Man tackar 💞⛄️
Emelie Hedqvist

Emelie:

Red and gold såklart! :D

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

Emma Parmlöv:

Snyggt! Min favorit är Christmas pattern, helt klart. Duktig du är. Trevlig advent :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: