Black Bear

Det finns ett par artister (och grupper, hehe) där ute i musik-världen som jag är lite för besatt av. Andrew Belle är en av dom. Jag kan aldrig få nog av hans musik, ända sedan han släppte albumet Black Bear har låtarna spelats nonstop. 
Idag gjorde jag ett underbart impuls-köp. Jag köpte en Black Bear tröja och är nu så pass glad att ett helt inlägg tillägnas det. Låt mig nu sprida vidare en av mina favoritlåtar, the enemy: 
 
Åh, jag måste ju bara fråga er - är det någon av mina läsare som faktiskt lyssnar på Andrew Belles musik? Känner ingen som ens hört talas om honom, haha. Tittar ni på pretty little liars, the vampire diaries, grey's anatomy eller greek så lovar jag att ni hört minst 1 låt från denna underbara människa. 
↑Min nya tröja. 
Emme:

SV: Tack så mycket! :) Det Är väldigt mysigt att gå i skogen på hösten ^^

FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: den är väldigt bra :D

Alma:

Nice!
sv: Tack!!

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Milina:

Den var bra!

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Saga:

Haha nej inte hört talas om dom ;)

Snygg tröja!!

Svar: Inte? Du borde lyssna på hans musik, den är underbar :D

Tack!
Emelie Hedqvist

Terese:

Fin blogg :) följa varandra på bloglovin?

Svar: Tack! Åh, använder tyvärr inte bloglovin :/
Emelie Hedqvist

Anita:

Snygg tröja :D

Svar: Tack, är nöjd med mitt köp :)
Emelie Hedqvist

Sofia - Lever drömmen i LA:

snygg tröja!

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Nice :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Tea:

SV: Hihi ja visst är det, supermysigt ju!! :D

Kram <3

Amanda [SPONTAN]:

Tröjan var superfin :)

Svar: Jag måste ju bara hålla med :D
Emelie Hedqvist

Tyra:

sv; Tack!
Har inte lyssnat på honom innan men låten du har i inlägget var bra, Snygg tröja var hittade du den?? :)

Svar: Det håller jag med om ;) Tack! Om du klickar på bilden så kommer du till stället där jag köpte den.
Emelie Hedqvist

Hanna:

Åh eller hur så snyggt :D

julia:

sv: tack! :)

Olivia Magnusson:

åh va snygg tröja :D

sv: hihih, taaack :D
kramis♥

Svar: Jag håller med, haha, och tack ^^
Emelie Hedqvist

sommarblom.blogg.se:


sv: Hehe visst de :)

jossan:

SV: Åh men tack! :)

L a l i t t a:

sv: tackar!

Emmy:

Vilken fin tröja :D

sv;
Jaa det var det sannerligen ^^

Svar: Eller hur, är supernöjd med mitt köp :D
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Åh vilken harmonisk feeling han berör med. Man kan ligga i timmar och lyssna till hans tindrande musik och hans djupa röst. Blunda med drömmarna i famnen. Wow! Lovely. Jag har inte hört honom innan ditt inlägg här :) Tacksam för detta. KRAM

Svar: Ja men eller hur. Kan verkligen inte få nog av Andrew Belle och hans musik :D Kul att få sprida lite musik!
Emelie Hedqvist

Linda:

Riktigt bra. Måste nog börja lyssna på honom nu :)

Svar: Det tycker jag verkligen att du borde göra :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: