White room

När jag for ner till huvudstaden i början av november passade mamma och pappa på att måla om mitt rum som en överraskning eftersom att jag babblat på om det allt för länge. Ni kan tänka er vilka tankar som flög genom huvudet mitt då jag öppnar dörren till mitt rum och det inte ser hur så här.
Hur som helst så älskar jag hur mycket större rummet känns nu! 
Eftersom att det har hunnit gå nästan 1 månad sedan jag tog dessa bilder så har jag hunnit flytta runt och lägga till lite grejer, men väggarna är fortfarande vita och fina. 
Marlene:

Fint!:)

- ja, tack:)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sanna Johansson Bizzozero:

Svar: Ja verkligen, hoppas veckan har varit bra! :)

anna:

vilket fint rum :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

aina [fotoblogg]:

Jättefint rum :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Åh vad snällt! Det blev verkligen superfint :)

Svar: Ja men eller hur! Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Julia:

så fint! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

fint :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

sanna♦:

älskar ditt rum:D

Svar: Va kul att höra :D
Emelie Hedqvist

J o j z y ♛:

SV: Tack! <3 Vad kul att du gillade den! :3

jonna:

så fint det blev :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Johanna Gustafsson:

fint rum :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Sabina:

sv: Supersent svar, men tack så mycket! Och jaa det var det :)

Vad fint du har det! :)

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: