Hello november

November är här och jag är glad. Jag åkte till huvudstaden idag, så nu sitter jag i Stockholm med Jenny och tittar på idol. Vi har det bra. Hoppas att mina söta bloggläsare har en bra dag<3Rue är den som pryder min kalender denna månad. Catching fire är inte långt bort nu!
Lotta:

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) och det har jag verkligen! Hoppas du har det toppen i Stockholm! Kram!

Svar: Jag hade det underbart där :)
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Längtar tills den kommer ut!:)

Svar: Åh jag med! :D
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Vad härligt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

åhhh längtar grovt till catching fire!!

sv: taack :D
kramis♥

Svar: Haha, samma hääääär!
Emelie Hedqvist

Jennifer :

Längtar galet till Catching fire!
Fin blogg du har :)

Svar: Du jag med! Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Ella Stork:

åh längtar tills filmen kommer ut!

Svar: Åh jaaag med!
Emelie Hedqvist

Becka [fotoblogg]:

åh så mysigt.
sv: Åh, så väldans glad jag blir. Tusen tack fina fina du!
Söndagskram. ♥

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Maja ♥:

Åh, jag längtar till den andra i serien :D

Svar: Åh jag med! :D
Emelie Hedqvist

Rebecka - bloggar om skönhet och vardag:

Vilken fin kalender!

Svar: Visst är den :')
Emelie Hedqvist

J o j z y ♛:

SV: hahaha! mad skillz som sagt! :D

Hanna:

Haha, kom och tänka på Awa, hon som vann x-factor 2013. Påminner inte Rue lite om henne? ÅH längtar till nästa film :D <3
SV: Tack så jättemycket :)

Svar: Jo men nu när du säger det, faktiskt lite sant ju ^^ Åh, jag med<3
Emelie Hedqvist

Natalie Salazar:

kul med sthlm :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Jag vill också åka till Stockholm:)

sv: Jaa, jag håller med!:) kramisar♥

Svar: Det var riktigt härligt där :)
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Vad härligt det låter!!

Svar: Oja, verkligen :)
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Åh vad jag längtar efter den filmen!

Svar: Ja men jag med! ^^
Emelie Hedqvist

F R I D A - M A R I A :

SÅ ball kalender!

Svar: Visst är den snyggt! ;D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: