Warm Bodies Parody

Jag tror inte att jag pratat om de tidigare, men jag är helt klart ett ganska stort Hillywood show fan. Gillar alla deras underbara parodier. Dom är så genomtänkta och välgjorda. Me like. 
Den senaste parodin släpptes alldelens nyss, det är självfallet warm bodies parodin.
Jag är ett stort fan av boken och hoppas att ryktena om en tvåa är sanna, gillar även filmen väldigt mycket och den här parodin var riktigt härlig. Take a look: 
 
Jennifer:

Jag är också ett stooort Hillywood fan! Tycker personligen detta var deras absolut bästa parody då jag älskar själva filmen :) Allt är så välgjort och liknar filmen så otroligt mycket :)
Såg du behind the scenes? De var ioförsig en timme lång men hel klart värt att se, de gör verkligen ett super bra jobb :)

Svar: Jag håller med dig! Denna var riktigt bra.
Jo, jag såg den. Helt klart värt att se deras behind the scenes, då kan man verkligen uppskatta allt de gör!
Emelie Hedqvist

Anna:

Håller med de är riktigt bra! Så välgjorda :)

Svar: Eller hur! Måste bara älska dom :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: