Easter nails

Självfallet har jag fixat en påskdesign till mina naglar iår. 

Sist jag gjorde påsk naglar var 2011, förra året vid den här tidpunkten var jag i USA och hade ingen tid att bry mig om mina naglar. ^^

Resultatet: 

△ ida.:

snyggt!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

hemleys.blogg.se:

Vad ska du göra på påsklovet då?

Kramis.

Svar: Har inga planer, ta det riktigt lugnt bara ^^ Själv då?
Kram!
Emelie Hedqvist

En flicka som är stark:

SNYGGT!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Älskar naglarna, jätte snyggt! :D

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

EMMAWHO:

Meeen vad gulligt!

Svar: Taaack :D
Emelie Hedqvist

Lalitta & Ivy:

Fina!

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Sofie:

Häftigaste jag sett :D!

Svar: Aw, tack! ^^
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Söta ^^

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Läckert :D

sv: hah, ja men precis :D
okej jag letar efter en söt skolavslutningsklänning :D
kramis♥

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

nicole kestola:

fina!

sv,haha nä absolut inte! :D
tack detsamma!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Q.:

RE: thanks!!

Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Åh tack så mycket! :)

Så snygga naglar!

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Cajsa Torres:

Gud va fina :)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

anna:

himla fina naglar! :)

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: