24/7 2013

Idag är min sista dag som 16åring. Det har varit en bra dag. Soligt och varmt har vi det i stugan. Jag och hela familjen har befunnit oss vid stranden hela dagen, vilket för min del har resulterats i en inte så vacker bränna på ryggen. 
Kvällen lär jag spendera precis som alla andra kvällar nu för tiden - med en film och en kopp te. Perfekt. 
Bilder saknar jag, så här få ni se vad jag smaskade på igår. Kiwi, banan, äpple, blåbär och vindruvor. Måste nog göra en sån där ikväll med! Mums. 
Hamdi ':

det där ser supergott ut!
sv: ja, väldigt mysigt :)

Svar: Riktigt gott var det :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

gott!

Svar: Oja, verkligen ^^
Emelie Hedqvist

❤ w i l m a ❤:

Åh vad gott!
sv: tusen tack ❤

Svar: Riktigt gott! :D
Emelie Hedqvist

Anneli:

Såg gott ut det där! Tips på nån bra film man kan se?

Svar: Riktigt gott var det! Åh, har du hunnit se safe haven, om inte - se den, underbar film! :)
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Jaa, det var de verkligen :) Är allt bra med dig idag då? Ska du hitta på något skoj i helgen?? =)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? I helgen blev det massa med solning i stugan, haha. Vad gjorde i i helgen då?
Emelie Hedqvist

Emma J:

Vad gott och fräscht det ser ut!

Sv: Tack så mycket. Jag håller verkligen med! :)

Svar: Det var de också! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: