A fine day to remember

 Till alla hunger games fans, tributes, där ute - det här var allt en ganska awesome dag!

Under natten vann HG i 6 av de 7 kategorier i PCA, närmare bestämt dessa: 

1. Favorite Movie Actress - Jennifer Lawrence

2. Favorite Face of Heroism - Jennifer Lawrence

3. Favorite Movie

4. Favorite Action Movie

5. Favorite Film Franchise

6. Favorite On-Screen Chemistry - Jennifer/Josh/Liam

De var även nominerade i Favorite move fan following men det gick till Twihard och inte Tributes.

Kolla in alla vinster här

 

Idag släpptes även Oscarsnomineringarna. Gissa vilka 2 HG-skådisar som är nominerade?

Jennifer Lawrence (Katniss Everdeen) är nominerad till bästa kvinnliga huvudroll för filmen 'Silver Linings Playbook'. "Silver Linings Playbook became the first film in 31 years to recevie Oscar noms in all four acting categories" - Yahoo! Movies

Philip Seymour Hoffman (Plutarch Heavensbee) är nominerad till bästa manliga biroll för filmen 'The Matser' 

 

På PCA. Seriously, Josh kan inte bli sötare. :)

 

Tidigare idag kom även de första catching fire bilder ut. Finnick ser riktigt snygg ut och Peeta har kvar sin supersöta charm, obviously. Prim ser allt för vuxen ut och jag insåg att Plutarch inte alls ser ut som jag tänkt mig. Snow är fortfarande lika creepy och Gale fortsätter att se awesome ut. 

Take a look: 

Alla bilder i inlägget är länkade. 

 

Beklagar för ett långt inlägg. Men jag blev bara så glad över alla dessa bra nyheter :D

Marina:

Sv. Tack så mycket.

ebba:

hoppas du haft en bra torsdag :)

va gärna med i veckans blogg :)

Svar: Jag hade en väldigt bra torsdag. Hoppas att även du hade det.
Tack för tipset, ska kika in (:
Emelie Hedqvist

JB - fotografi:

- Jao :)

Sandra Saandriiie Åhfelt:

Hej! Kul att du är med och tävlar i min blogg ^^, hoppas allt är bra med dig den här härliga fredagen :)? Kram

Svar: Allt är bra med mig idag, hoppas att allt är bra med dig med! (: Kram
Emelie Hedqvist

sofia:

Riktigt fin header och en riktigt intressant blogg! Blogga på som du gör tjejen då kommer du gå långt!

Svar: Tack söta du (:
Emelie Hedqvist

Lina:

sv; det borde jag också göra men det är ju så tråkigt :/

Nathalie:

Vilken fin header du har! :) Sysslar du mycket med naglar?:)

Släng in en eller flera frågor på min frågestund så bli jag jätteglad! Plus att dagens goda gärning är gjord!;)
http://nathaliejosefssons.blogg.se/2013/january/fragestund.html

Svar: Tack du. :) Jag sysslar ganska mycket med naglar, inte på proffsigt kanske, men det är helt klart min störta och typ enda hobby ^^
Jag ska ta mig en titt (:
Emelie Hedqvist

Julia:

Asså gosh Finnick,vilket snyggo ;)
ja jag håller helt med det där med Prim,hon ser alldeles fär vuxen ut.Då jag läst böckerna har jag föreställt mig att hon ska se mkt yngre ut :(

Svar: Jag är så kär i Sam som spelar Finnick ♥
Hon ska ju vara 13 år gammal, men tycker fortfarande att hon ser äldre ut.. Aja, liten detalj, kommer nog att vara awesome i alla fall. :)
Emelie Hedqvist

Emma - my blog, my life:

sv: tack detsamma!:D

btw, läs gärna mitt senaste inlägg, direkt från mitt hjärta

Svar: Jag ska ta en titt (:
Emelie Hedqvist

Sandra Saandriiie Åhfelt:

Häärligt :))! De är bra med mig också =)

ViktoriaCaroline:

du får titta på den då, den går ju på trean :)

Svar: Får kanske göra det ^^
Emelie Hedqvist

Linda :

sv: åh, tack!

It's just moi!:

själv tycker jag inte josh är söt! liam däremot är snygg! haha men smaken är som baken! delad! kram!

Svar: Liam är snygg han med, hehe. ;) Men det är så sant så, om smaken.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: