French manicure upside down

Fransk manikyr upp och ned, för att vanlig fransk manikyr är för mainstream

 

Till min senaste nageldesign bestämde jag mig för att gör något riktigt enkelt. En fransk manikyr, upp och ned. Resultatet:

Synd bara att färgen ser så mörk ut på bilden, den är mer vinröd. 

Lifeaslina.webblogg.se:

- Åh tack!
Fina naglar! :D

Svar: Tack själv! (:
Emelie Hedqvist

ronja norlén:

sv: men tack så jättemycket!

Natalie:

Ja supergott! :)

Är det dina naglar?

Svar: Jo, det är mina egna naglar (:
Emelie Hedqvist

felicia:

svar: ja gör det :D

| josefine arvehall ~ foto |:

Sv: Tack så mycket!
Allt bra?:)

Svar: Allt är bara bra med mig :) Själv då, allt bra?
Emelie Hedqvist

CaiCais ~:

Sv; åhtack detsamma! :)

candy♥:

Ja:) Vad snygga naglar:D

Svar: Tack, tack :)
Emelie Hedqvist

Elli:

Sv; Ja, samma här!

Jätte coola!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Matilda Gunnarsson:

Fin blogg!

Svar: Tack, desamma! :)
Emelie Hedqvist

Linn Svensson:

Snygga! :D
sv; ååh ja! Den måste du se!! den var såååå bra!:)
hur har din måndag varit? kram

Svar: Tackar :)
Jag ska nog ta och titta på den till helgen.

Min måndag har varit ganska bra. Hur har din måndag varit?
Kram!
Emelie Hedqvist

J O Y ▲:

Sjukt snyggt ju!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

felicia:

snygga naglar

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: