Ceasar Flickerman suit nails

Ceasar Flickerman är helt klart en favorit-karaktär från hunger games. I torsdags gjorde jag en design i hans ära.

"Han bär alltid en midnattsblå kostym med små glödlampor på". Där har ni inspirationen till min senaste nageldesign. 

Take a look: 

Jag valde att endast göra kostymen på ett finger eftersom att det troligen hade blivit mycket rörigare annars. 

Synd att mitt glitter inte vill synas på bilden..

Jennifer:

haha ja ellerhur :)
Super snygga naglar, häftiga! :)

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

FlizanLizan:

sv: jaaa :D

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Tack för tipset, jag ska tänka på det (:
Emelie Hedqvist

ebba:

har just nu helgens blogg uppe på bloggen , va gärna med i den :)

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Vad coola naglar

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student) :

sv: tack :d

M:

Tror nog det hade varit snyggt på alla naglar :)

Svar: Ska tänka på det (:
Emelie Hedqvist

Erika:

Snygga!

sv: Ja den är grym :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Petra Pettersson:

sv; Men tack ska du ha! Visst är hon? Ett litet busfrö dock, haha. Hoppas du får en fin dag.

Saga:

Sv: Jag kanske har lite konstig humor, men jag tycker faktiskt att det är kul! <3 ;)Bloglovinbyte? <3

Svar: Jag brukar tyvärr inte göra bloglovinbyten då jag inte använder det speciellt mycket, sorry.
Emelie Hedqvist

Fannie:

De är faktiskt från cubus! Tack :)

Svar: Okej, tack ^^
Emelie Hedqvist

I D A ♥☺:

Sv: hihi ja supermumsigt! :D

Malin Wederberg:

Snyggt!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Fannie:

Åh men tack du! glad jag blir :)

Nelly Stigh:

visst är det fint!
ha en bra lördag kväll:)
kraaam

Svar: Tack desamma :) Kram!
Emelie Hedqvist

Louise:

SV: Tack så mycket! :D
Är allt bra med dig idag? :)

Svar: Allt är bara bra med mig. Hur är det med dig idag? (:
Emelie Hedqvist

emma ~ sjufoto! ッ:

sv: tack! :) Allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra med dig? (:
Emelie Hedqvist

Elin Eriksson Pauna:

sv; tack fina du!

Kommentera inlägget här: