Growing Pains

Varning för spoilers om TVD. 

Alltså dagen är äntligen här. THE VAMPIRE DIARIES ÄR TILLBAKA!

 Så som jag har väntat! Den 11:e Maj såg jag det sista avsnittet av säsong 3 som lämnade mig med många förhoppningar på den kommande säsongen.

Säsongsavslutningen  av säsong 3 innehöll Elenas val mellan Stefan och Damon, som Team Stelena älskar jag hennes val, Klaus dog fast såklart inte på riktigt, Elena dör(med vamyrblod såklart) vilket också betyder att Alaric dör. R.I.P Alaric♥

 I säsongens första avsnitt får vi följa Elenas förvandling till vampyr, Bonnie försöker göra henne mänsklig igen, Elena får tillbaka alla utsuddade minnen av Damon, Pastor Young försöker utrota hela vampyr-arten men misslyckas och slutet var ganska dramatiskt. Som jag nämnde är jag Team Stelena, till 100%, därför störtälskade jag tak-scenen såklart. 

 

Ååååh, jag är så glad att TVD är tillbaka! 

Bildkälla

 

Klicka på bilden för att komma till sidan som jag använder för att titta på TVD. 

Kommentera inlägget här: