Naglar 2012

Enligt mina beräkningar har jag gjort 72 nageldesigns under 2012. Pretty good. 

Jag gillar att se hur jag förbättras. Jag gillar verkligen de designs som jag gjorde under de senaste månaderna, tycker att de flesta har blivit väldigt bra. :)

Kommer ni ihåg mina naglar under 2012? Inte? Ta en titt här då: 

  

OBS alla desings är inte med + vissa som finns här är aldrig visade förr.

Jag hoppas att 2012 blir ett bra år, om vi talar naglar. Jag längtar till dagen då jag kan titta tillbaka på det här och tycka att det är lite halv dant för att jag nu är så mycket bättre..haha. 

Camilla ♥ BF13:

Coola :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Ser sjukt snygg ut! Älskar att hålla på och designa naglar, gör det dock inte alls lika ofta nu som förr :/ Du verkar ju riktigt duktig! :)

Svar: Tackar! :D Jag kom in i en sån period under sommaren..hade ingen inspiration och ingen större lust. Glad att jag hittade tillbaka till det.
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

nice!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

tatoobitch:

Du är ju grym asså!

Svar: A'men eller hur ;) Thx, xxo
Emelie Hedqvist

Anonym:

duktig :D

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

julia:

Ååh jag minns första gången jag såg designen med seneca crane,och jag bara OMG Senecaa!! <3 btw bara älskar den där med hogwarts elevhemmens färgerna :)
//juliafredman (alias. Lumoscookie)

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: