Closer look

As requested - en närmare titt på den mörkblåa klänningen. 

När jag ändå tog en bättre bild på den klänningen så passade jag på att ta bättre bilder på de 3 kjolar som jag nyligen köpt. 

Take a look: 

Klänning - H&M

Långkjol - Gina Tricot 

Röd kjol - Monki 

Rosa kjol - H&M 

Elin:

Sv; Tack så mycket, vad glad jag blir :) Hoppas allt är bra med dig, kram!

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Tess- en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn:

Läckra! Spec långkjolen, I like!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Alexis:

Sv: tack så mycket!!:)

Malin Wederberg:

Älskar klänningen!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Jouline♡:

Tack snälla :) gillar dom väldigt mycket! Så läckra kjolar samt klänning du visar här :)

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Frida Grimhage:

SV: Visst är den! Jadu, jag har ingen aning faktiskt :/ Prova att kopiera HTML-koden och lägga in i HTML-läge :)

Svar: Tack för tipset, ska prova det! :)
Emelie Hedqvist

Fulisen:

Emelie :D Vad fint. Du passar i mörkblått! Såklart andra färger också. ;)

Svar: Tack, xoxo
Emelie Hedqvist

Viktoria:

hjälp, vad snygga kjolar! :))

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: