Throwback tuesday

Throwback tuesday, because throwback thursday is to mainstream.
Alla outfits är från 2012. Borde rota fram några av dessa plagg, typ den vinröda klänningen - perfekt nu i höst. 
Milina:

Snygga outfits!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

Riktigt fina outfits :)

sv: jo jag har det rätt mysigt nu när jag är sjuk :)

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Anonym:

allt bra idag då? :)

Svar: Allt är bara bra idag, själv då? :)
Emelie Hedqvist

cassandra gigel:

snygga! :D

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Sabina:

sv: Tacktack!

Åh vilken fin stil du har, den blåa kjolen var verkligen superfin :D

Svar: Åh, tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Tea:

Supersnygga outfits!

SV: Åh visst gör den!! Haha ja jag förstår dig, jag tänkte också vänta tills jul men köpte den ändå, haha! Men det är smart av dig att vänta, för jag är pank nu haha :(

Kram på dig <3

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

älskar den turkosa kjolen,fruktansvärt fin!

sv: taaack, yyyeeey :D
kramis ♥

Svar: Åh, tack du! :D
Emelie Hedqvist

tess:

snygga outfits !
bra inspiration :)

Svar: Tackar tackar :D
Emelie Hedqvist

Nathalie:

sv: hihi tack så mycket :) hur är det med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Madeleine:

gillar twilight outfitten!

Svar: Hehe, tack :D
Emelie Hedqvist

anna:

fina outfits! :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: