The Great Gatsby inspired nails

Min senaste nageldesign är inspirerad av mönstret som syns i The Great Gatsby filmen, alltså bilden ovan. Men jag missberäknade min tid och hann inte göra designen på båda händerna, hehe. Fast jag gillar hur det blev i alla fall. 
Resultatet: 
Resultat nummer 2: 
Carina:

Så snyggt!, duktig du är :)

Svar: Åh tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Celine:

Sjukt snyggt!!!!

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

jonna:

ja verkligen :) Jag längtar ihjäl mig efter December. Allt blir så mysigt då :)

Svar: Ja men samma här ^^
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

snyggt

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: ja jag älskar "the mother" redan ;)

Linda:

super snyggt

Svar: Tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Vad snygga dom är, riktigt hypade

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

irma:


Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga höstuppsättningar och nya trender!

Välkommen!

Svar: Hej, jag ska kika in :D
Emelie Hedqvist

Alma:

Super snygga naglar, coola ! :)
sv: Ja, det är så gott ju ! :D

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Nelly:

Fräckt! :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Hulda:

sjukt coola naglar, har du gjort det själv??

Svar: Tack så mycket! Jo det har jag ^^
Emelie Hedqvist

frida:

de första är hur snygga som helst! :)

sv: Nu har vinnaren i veckans blogg utsetts, så kika in på min blogg och se om det var du! Tack för att du ville vara med! :)

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Såå snyggt!

sv: åh ja va kuul :D
kramis♥

Svar: Åh tack du!
Emelie Hedqvist

Tyra:

Jättefina naglar! Önskade att jag var så duktig men jag låter någon annan måla mina naglar enkelt med något speciellt nagellakc som håller i 4 veckor. Har du hört talas om det?? :)

Svar: Tackar! Tänker du på ett "vanligt" nagellack (i såna fall nej) eller tex Gellack som man gör med en LED-lampa (i såna fall ja). Jag har hört mycket bra om det, aldrig provat det själv dock.
Emelie Hedqvist

Clara:

Häftigt!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: