Katy Perry - Roar

Jag älskar att Katy Perry släpper ny musik! Har saknas hennes härliga låtar. Blev kär i Roar direkt när jag hörde den och nu finns det äntligen en video att glo på ^^ 
 
Vad tycker ni om den så kallade nya Katy Perry*
*Nya Katy Perry har lämat alla rosa peruker bakom sig, hon är äldre och mer vis. Den nya Katy Perry planerar dock att ha lika mycket kul som den gamla. 
benedit ♥:

sv; åh tack så mycket! <3

Viktoria :

Jag tycker att den nya är lika bra som den gamla! Och jag blev också kära i låten direkt när jag hörde den!

Kika gärna in på min blogg också? Skulle vara jätte kul för jag har precis gjort en comeback! Kram! :)

Svar: Jag håller med dig :)
Jag ska helt klart kika in!
Emelie Hedqvist

Milina:

Hon är bra :)

Svar: Visst är hon :)
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E:

Åhh, jag älskar den låten!:D

sv: Jaa, älskar att shoppa:D Kramisar<3

Svar: Åh, jag med ^^
Emelie Hedqvist

Fatma:

Älskar låten!

Svar: Jag meeed :D
Emelie Hedqvist

Majken:

Jag gillar nog den gamla mer, men jag gillar också denna låt:D
Jag skulle också vilja påminna om att jag tävlar i discodans och därför har jag upträtt i centrum. Jag har en video på det några inlägg ner, skulle vara kul om du kollade på den<3

Svar: Ah, I see. Tycker att denna låt är underbar ^^ Jag ska helt klart kika in!
Emelie Hedqvist

bbecka:

Bra låt!
sv: ja visst är dem :D

Svar: Visst är den bra! :)
Emelie Hedqvist

Linda:

Tack detsamma

Hanna:

Älskar låten!

Svar: Jag med :D
Emelie Hedqvist

Annika Soulcityguide:

Hon är supersnygg i sitt svarta hår.

Svar: Visst är hon! :D
Emelie Hedqvist

I S A B E L L A W L:

Tycker också om låten!

Svar: Näää, den är såå fin och luktar gudomligt.. hahaha! ♡

Svar: Det gör jag med ^^
Emelie Hedqvist

julia:

älskar låten :D

sv: tack! :)

Svar: Åh, jag med! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: