Just Girly Things

Alla bilder är länkade. 
fannie karlsson:

sv: jaha okej ;p hihi ja tycker då miriam ä så jäkla grym hoppas verkligen med allt jag har att hon går vidare ikväll :)

Vad händer ihelgen då? :) kram

Svar: I helgen har jag mest pluggat, du då? :D
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Tack så jättemycket, jag är verkligen supernöjd med dom :)

Har du några roliga planer för helgen som kommer?? =) kram!

Svar: Inga roliga planer för helgen, haha. Har blivit en massa plugg bara. Har du gjort nå kul då? :)
Emelie Hedqvist

Emma:

Coola bilder!
Sv: Tack så mycket :D

Svar: Viss är dom :D
Emelie Hedqvist

Cyber- life with autism and art:

Ganska kul när man hittar inspirerande bilder med citat! :)

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Hur gör du så att var och en bild är länkad när du har gjort ett collage i PS med tre bilder i en? Asså förstår du? Eller har du bara förminskat var och en bild och lagt de bredvid varandra sedan länkat var och en för sig?

Svar: Vad gullig du är! Tack. Jag blir jätteglad :) <3

Svar: Jag förstår, men alla bilder är individuella. Bara förminskade och lagda bredvid varandra ^^
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Så sanna bilder!

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

malin:

1DDDDDDDDDDD <3

-haha ja :D

Svar: ♥♥♥♥♥
Emelie Hedqvist

Sarah Persson:

Älskar sådana där bilder!

Svar: Åh, jag med!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Haha, så sant! :P

Svar: Haha, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Jessica:

Åh älskar såna där bilder :D

Svar: Jag med! :D
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Jaha! Det förklarar saken. Tack :)

Mathilda - A piece of my life:

Helt rätt!!

Ska du se one direction i juni? :)

Svar: Jaaa, det ska jag, är verkligen överlycklig! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: