Fredag den trettonde

Inte den mest underbara fredag, jag är just nu sängliggande och mår skit. Tur att jag bara har två lektioner på fredagar, hehe. Jag tror att pluggandet får vänta till en annan dag, nu ska jag frossa i mig te och titta på för många Grey's Anatomy avsnitt.
 
Och stort grattis till underbaraste Niall Horan som blir 20 år idag
Låt oss inte heller glömma bort att det även är Bella Swan's fördelsdag idag, hade hon inte blivit vampyr som 18åring skulle hon nu vara 26.
Niall Horan | via TumblrAhaNiallersarcasm | via Tumblrsarcasm | via Tumblr
Alla charmiga bilder är länkade. 
Johanna - A dream as model ♥:

Grattis i efterskott till båda två :D
mysigt med lite te :)

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

Maolion:

Kul det där sista du la till om Bella Swans födelsedag^^

Svar: Haha, hon förtjänar också att bli ihågkommen ;)
Emelie Hedqvist

Dana :

åh niall <3

Svar: ♥♥♥♥♥
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

sv; hihi jaa verkligen! :D

Nathalie:

Sv: ja, den dagen var super bra :) Är allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Emme:

Söta bilder ^^ Krya på dig!

SV: Ja heelt underbart! :D

Svar: Visst är han bara för söt♥ Tack!
Emelie Hedqvist

Sarah Persson:

Hände något mer otur under dagen? .(

Svar: Nej, faktiskt inte som tur är :) För dig då, nå otur?
Emelie Hedqvist

Emmy:

Niall är så dösöt och underbar, tänk att han redan är 20! Känns inte så bebisigt men han är ändå hur fantastisk som helst :)

Svar: Han är bara för söt♥ Jag håller med dig.
Emelie Hedqvist

Celine:

Han är så söt att det gör ont!

Svar: Ja men visst är han! :')
Emelie Hedqvist

bbecka:

sv: tacktack. Vad glad jag blir :D

Carro:

Sv: Ja visst!

Krya på dig :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Tyra:

Haha han är så söt!
sv; Det var jättetrevligt :)

Svar: Eller hur! :')
Emelie Hedqvist

Caroline:

Krya krya! :)

Svar: Tack♥
Emelie Hedqvist

malva:

hur långt har du kommit på grey's? (((:

Svar: Jag är bara på slutet av säsong 2, hehe, började nyss följa serien på riktigt, har alltid sett strö-avsnitt. Tittar du på Grey's? :)
Emelie Hedqvist

Emme:

SV: Jaa helt klart! :D

Mathilda - A piece of my life:

Charmigare får man leta efter!!

Svar: Ja men verkligen! ^^
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Han är så himla söt! Var du på konserten i Stockholm när dom var där?:)

sv: hihi, tack!:) kramisar<3

Svar: Ja visst är han! Åh, I wish! Var du där? :)
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

HAHA, älska när han doftar på grejerna och så kommer foten! LOVE :)

Svar: Hahah, jag meeed, för gulligt ju ^^
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Krya på dig btw! Hoppas du är helt kry inom en snar framtid :D

Svar: Tack du! Mår mycket bättre nu :D
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Underbart att höra! :D

Svar: :D :D
Emelie Hedqvist

cajsa torres:

åhh världens finaste Niall x

Svar: Men eller hur :')
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: