Emelie + 1D =

TRUE! 
Ända sedan i onsdags har jag varit en stolt ägare av one direction konsert biljetter. Vill ni gissa hur lycklig jag är?! ONE DIRECTION♥♥♥♥♥ 
Fredag den trettonde juni sitter jag i friends arena med Louice och sjunger underbara låtar tillsammans med mina fem favoritkillar. Kan knappt tro det. 
 
Har någon av mina läsare också fått biljetter?
258 dagar kvar tills jag får se 1D live.
Jessica:

min kompis ska se de! jag såg de förra året :D

Svar: Ah, kul! :D
Emelie Hedqvist

FlizanLizan:

sv: javisst e dom :D
allt bra idag? :)

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Fanny:

-grattis! :) vad är planerna inför veckan då?
kram

Svar: Inga planer för veckan, massa skola bra. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

♥ Elsa ♥:

Svar: Ellerhur!! :D

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Perfa att det är fredag den 13:e ;) Nej, men ärligt. Jag har ALLTID otur den dagen, trots att jag inte ens tror på det där. Men den som kom på den måste va synsk när det gäller mig...

Svar: Tack så mycket! :)

Svar: Haha, precis vad jag tänkte. Jag brukar inte ha som mycket otur då som tur är, hoppas att det även gäller den fredagen :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Åh ska med se de! Både den 13-14 juni :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

Svar: Åh, så kul! :D
Emelie Hedqvist

angelica :

Har också fått biljetter, till köpenhamn dock :)

Svar: Awesome! :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Jaaaa kan fortfarande inte fatta det!
Min kompis har biljetter till andra dagen också & har jag tur så låter mina föräldrar mig gå ;)

Svar: Åh så awesome :')
Emelie Hedqvist

Becka [fotoblogg]:

Åh vad kul. :)
sv: Tusen tack älskade du! Jag blir så glad, hihi.
Måndagskram. ♥

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Louise:

ja men verkligen :)

Svar: :D
Emelie Hedqvist

Sarah Persson:

Fredagen den trettonde, oj det bådar inte gott! ;)

Svar: Haha, precis vad jag tänkte! ^^
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja det ska verkligen bli hur kul som helst, längtar verkligen!!:D

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Jag har också biljetter!:D

sv: Vilken typ av biljetter har du?:) Kramisar♥

Svar: Åh va kul! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: