Criminal Minds nails

Jag kunde inte låta bli att göra criminal minds naglar till denna säsongsstart. Det blev dock väldigt spontant och jag hann inte riktigt kolla storleken på tatueringarna så resultatet hade väl kunna bli lite bättre. 
Men jag har hur som helst fått gå runt med en fin bild på Matthew Gray Gubler på min nagel. Här är resultatet: 
Tumme: Criminal Minds loggan / Erin Strauss(ja, jag vet att hon inte är med nå mer)
Pekfinger: Spencer Reid♥ / David Rossi 
Långfinger: Jennifer Jareau / Alex Blake 
Ringfinger: Penelope Garcia / Aaron Hotchner 
Lillfinger: Derek Morgan / Emily Prentiss(ja, jag vet att hon inte är med nå mer)
Inga-Linn:

Gud så coola, hur gjorde du det där?:)

Svar: Åh tack! Här kan du läsa ett inlägg som jag skrev för ett tag sen då jag försökte förklara hur jag gör design som denna; http://ewelies.blogg.se/2013/march/tattoo-nails.html
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

Coola naglar :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

angelica :

åh vad coolt!! :)

sv, ja, vi lyckades få biljetter till one direction :)

Svar: Åh tack :)
Emelie Hedqvist

Felicia:

Sv: ja :)

Jessica:

Sv: jo men det var mys :)

Snygga naglar btw :)!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Terese Brodin:

hehe ja verkligen, DIFare? :)
Åhh så snygga naglar, vill ha.

Svar: Haha, nee, är inte direkt sportintresserad ^^
Tack du!
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

coola!

sv: jag med :D mindre än EN månad kvar.

Svar: Tackar :D
Taggad!
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Men nej vad coolt!

Svar: Åh tack (:
Emelie Hedqvist

Milina:

Häftigt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Tyra:

Va coola! Kan du inte lägga upp en tutorial på hur du gjorde naglarna?? :)

Svar: Tack du! Jag la upp det här inlägget en gång i tiden, hoppas att det kan hjälpa ^^ http://ewelies.blogg.se/2013/march/tattoo-nails.html
Emelie Hedqvist

Thea & Johanna:

sv: Tack :) Åh jag älskar criminal minds ! :d fast har inte kollat på det så länge :(
- Johanna

Svar: Åh, synd att du inte har kollat på ett tag, avsnitten är riktigt bra nu för tiden(fast, aa, det har dom väl alltid varit ^^)
Emelie Hedqvist

Carina:

Men shit vad häftigt!! måste göras någon gång!

Sv: Ja eller hur! Men tur är det lov snart, bara att kämpa! Kram ♥

Svar: Åh, tack! Ja men det tycker jag. Säg gärna till så jag får se ett resultat?
Emelie Hedqvist

Julia:

Coola :)

Sv: tack! :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Alma:

Så coola ! :)
sv: Ja, den luktar ju så gott ! :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: