Home sweet home

Jag är hemma igen, Stockholm var riktigt härligt. Planerar att skriva nått inlägg om det under veckan, så håll utkik efter det. Det känns bra att sitta i mitt egna rum igen, nytt och ljust rum dessutom - visar det nån gång i framtiden, hehe. 
Nä nu ska jag gå och packa upp det sista, sedan blir det sängen, jag är väääligt trött!
Instagram bilder från huvudstaden. 
Milina Salihodzic:

Borta bra men hemma bäst!

Svar: Helt klart :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Härligt :)

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Skönt att va hemma! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

sofie :

sv: det var super gott :)

har du några planer inför veckan?

Svar: Inga speciella planer denna vecka, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Malin:

kul att ha varit i stockholm!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

Vad är grejen med tecknet för dödsrelikerna på???? VILL HAAA!!!!

Svar: Det är ett linne, köpte det i gamla stan :D
Emelie Hedqvist

Carro:

Skoj! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Ser ut som om du shoppat en hel del, härligt!

Svar: Haha, det blev lite shopping aa ^^
Emelie Hedqvist

Fanny:

Härligt att du hade det bra i Stockholm :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

jonna:

Det tycker jag du ska :) Dom är sjukt bra!

Kommentera inlägget här: