Dear Santa

..please bring me everything on my wishlist. :) 
Julen närmar sig sakta men säkert. 30 dagar kvar till den 24/12 och jag känner mig ganska taggad! Har planer på att snart påbörja jul-shoppingen vilket ska bli hur mysigt som helst. 
Min blogg ska förvandlas från en catching fire-blogg till en charmig jul-blogg om allt går som planerat. 
Någon av mina läsare som också längtar till julen? 
Jojo:

Fin blogg!

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Frida:

Du anar bara inte, jag längtar som tusan! Julen är ju bara så mysig!

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir att du tycker om den ♥

Linda:

Verkligen! fina grejer!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Åh skulle också vilja ha böckerna!

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

felicia:

Sv: hihi ja :)

Kimmey ~ Kung varje dag:

Isadoras nagellack är så fina!

sv: haha, det tycker jag absolut att du ska göra. :)

Svar: Ja men visst är dom! :D
Emelie Hedqvist

Sanna Andersson:

sv: tack ! jag har gjort den själv =)

Sara Ekman:

nice :)

Svar: Ja men visst (:
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

åh är också taggad på jul! kramkram

Svar: Härligt att höra ^^
Emelie Hedqvist

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Anneli:

Julen är ganska så mysig!

Svar: Ja men visst är den! :D
Emelie Hedqvist

ellenfelixson:

åh ravenclaw halsduk! bästa du kan önska dig, älskar min över allt annat ;)

Svar: Kan förstå det! Hoppas verkligen att jag får en :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: