Before I die - done ✓

 Alla bilkder är länkade.
Nelly:

Så mycket roligt du har hunnit med :)

Svar: Jo men eller hur :)
Emelie Hedqvist

liborius:

Åh så mycket du har hunnit med:)

Svar: Ja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh, va avundsjuk jag blir - jag vill också göra allt det där ju ^^

Svar: Himla mycket skoj, så det förstår jag :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh, va avundsjuk jag blir - jag vill också göra allt det där ju ^^

-A:

Mycket kul.

Svar: Jo verkligen :D
Emelie Hedqvist

fanny:

sv: tack!

sannas rum:

Åh såna här kollage älskar jag :)

Svar: Visst är dom härliga! :)
Emelie Hedqvist

Emma:

Så himla mycket skoj du har hunnit med :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

alexandra:

svar: tack du!

alexandra:

Åh jag vill också göra allt det där! ^^

Svar: Ja det är roliga grejer att få bocka av från sin bucket list ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: