Zooey Deschanel filmstrip nails

I början av året hade Zooey Deschanel en supersöt nageldesign, cutepolish la upp en video på hur man kan göra en likadan och nu har även jag gjort en version av dessa naglar. 
Resultatet: 
←Inspiration
Pretty Little Liars Fanblogg:

Svar: Ja, precis... det är många som tänker så. Men jag vet inte om jag tror att det är så, för varför skulle dom köra en likadan grej så igen liksom? Jag tror bara att vi har råkat lita på Ezra, han har varit falsk helt enkelt.... så jag håller med dig där att de har förstört en underbar karaktär, gaaahh , hatar det här.

Svar: Ja, sant. Åh, jag vill verkligen inte tänka så om Ezra. Håller mig dig, hatar det här!
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: det jag har snappat upp är väl att det ska finnas någon förbannelse över staden och det kommer typ bruta ut :).
Caleb från PLL kommer flytta ditt i första avsnittet har jag förstått också.

Svar: Alltså lol, låter lite mystiskt.. ^^ Tur att Caleb är med i alla fall, men jag vill inte att han ska lämna pll..
Emelie Hedqvist

lindal:

snygga naglar

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Vad duktig du är! Det där är alldeles för pillrigt för mig haha

Sv: Tack så mycket :)!

Svar: Tack så mycket :D Bara att öva, haha.
Emelie Hedqvist

Jessica:

vilka coola naglar :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Mimi:

Jätte fina naglar, tycker dina blev finare än Zoeys! :) Söt blogg!

Svar: Åh, så söt du är, tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Malva Nyström:

- ja, verkligen! :D
allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

vanja:

super fint :)

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Louise:

SV: Det gör den verkligen!
Har du haft en bra dag? :)

Svar: Jo, jag har haft en bra dag so far, du då? :D
Emelie Hedqvist

jennifer:

sv: ja super kul! :D

Sabina:

sv: Åh men tack så jättemycket :)

Supersnygga!!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E:

Gud va coola!:)

sv: haha, det förstår jag! Kramisar<3

Svar: Men tack du, kram!
Emelie Hedqvist

elin wahlberg:

häftigt! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Michelle:

Wow, så snyggt det blev! :)

sv, tack söta du! :)

Svar: Oh, tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Åh men vilka häftiga naglar!
Vad duktig du är! :)

SV: Tackar! :)

Svar: Tack så himla mycket! :)
Emelie Hedqvist

ida. ♛ [fotografi och hästar]:

så snyggt! Duktig du är! c:

Svar: Åh, tack så mycket! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: