Summerish mix and match nails

Tidigare iår gjorde jag cutepolish inspirerade mix and match naglar, denna gång inspirerades jag av den fina färgen som lacket har. Jag tycker att mix and match naglar är ett väldigt lätt sätt att få naglar att se fina ut, och det är ju superenkelt. 
Resultatet: 
Notera ett jag filat ner naglarna en hel del, hehe. 
Annika:

SV: tackar :)

Marie Bergman:

Suuuuperfint!! =)

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Moa Kandelin:

Fint :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Elin och Gisela:

Välkommen in på vår fashionabla och stilrena blogg Sixteen.se! Vi är säkra på att du kommer tycka om den! Kram, Elin och Gisela

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

bookofems.blogg.se:

snygga ! :D gillade den gröna färgen

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Hanna:

snygga!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

sjukt snygga :D

Svar: Tackar, tackar :)
Emelie Hedqvist

Emma:

Superfint! såhär vill jag med göra :)

Svar: Tack! Gör det! ;D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

snygga :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Fanny :):

Åh vilka fina naglar!
Sv: Ja det var verkligen gott! :D

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Julia:

Så fint :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Jessica:

supersnyggt!

Svar: Tackar! :)
Emelie Hedqvist

Jessica:

Supersnygga naglar! :D

Sv: Det var den så det tycker jag verkligen :)

Svar: Tackar, tackar :D
Emelie Hedqvist

Patricia:

Riktigt snygg grön färg!:)

Svar: Tack, håller med dig, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Tess:

Åh, så snyggt! :) Kram

Svar: Tack du, kram! :)
Emelie Hedqvist

felicia:

Fint :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Sara:

älskar designen på alla din naglar!

Svar: Tack så mycket :')
Emelie Hedqvist

Johanna:

Superfint :)

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

KONSERTFOTOGRAF:

Jättesnygga! :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Åh vad fina!!

Svar: Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

ebba:

shit va fint!
Sv: tack så mycket! :D

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

angelica:

snyggt!! :)

sv, ttaack :D♥

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

chris:

sjukt snyggt!!

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

Riktigt snyggt!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

F E L I C I A:

gud va fina naglar! :o

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

ANNA:

Åh snyggt!! :D

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

ida':

sjukt snyggt! :o
super fin header har du också :)

Svar: Åh, tack så mycket fina du :D
Emelie Hedqvist

isalovisas:

Wow sjukt snyggt!

Svar: Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

Sharon:

Jätte snyggt!
Sv: Taack, vad glad jag blir :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

anna:

så fint!

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Jasmine:

Väldigt fint gjort! Du är duktig, det beundrar jag dig för.

Svar: Tack snälla för fina ord, du gjorde mig glad. :)

Önskar dig en skön söndag!
Kram

Svar: Åh, tack så mycket! Du gör mig glad :') Desamma, ha en bra dag!
Emelie Hedqvist

Josephine:

Fint! :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Jättefina! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Madeleine:

SV; Tack så mycket :)
Hur mår du?

Svar: Jag mår bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Amanda:

Superfina! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: