Regn-mys

Regnet öser ner idag, då kan man passa på att mysa lite extra. Detta är en perfekt dag för att se filmer och bara ta hand om sig själv. Jag laddar batterierna inför den kommande veckan. 
Hoppas att mina söta läsare också har en mysig dag idag
♡ Hanna Andersson ♡ :

Sv: tack så mycket!!:))

mina:

sv: tack så mycket! :)

Julia:

Så mysigt! =)

Sv: tack:D

Svar: Väldigt mysigt :)
Emelie Hedqvist

Emmy M:

Den där filmen är såå bra!

Svar: Jaa, visst är den! :)
Emelie Hedqvist

Julia Blomgren:

Sv: Tack så mycket! :D
Det där så ju helmysigt ut! Och vilket tema! :)

Svar: Riktigt mysig! Haha, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Linda:

ja känns bättre nu :)

Cilla:

Sv: Ja jag vet, blev jätteglad!
Vill du göra ett bloglovinbyte?

Svar: Åh, tyvärr har jag inte bloglovin, ;/
Emelie Hedqvist

Jessica:

Ser mysigt ut! Är den filmen bra?

Sv: Javisst är den bra?! :)

Svar: Riktigt mysigt! Jo, det tycker jag verkligen :)
Emelie Hedqvist

Jessica:

Ser mysigt ut! Är den filmen bra?

Sv: Javisst är den bra?! :)

Sara Ekman:

Mys :)

Svar: Verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Felicia:

Tack :)

Meia:

Åh vad fin header :)

Svar: Men tack! :D
Emelie Hedqvist

emelie:

ibland behöver man verkligen bara ta hand om sig själv ! :D

Svar: Ja men eller hur :)
Emelie Hedqvist

Mickis:

Åh vad mysigt!

Allt bra?

Svar: Riktigt mysigt!
Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Mathilda - A piece of my life:

Åh den filmen är så bra!

Svar: Ja, visst är den! (:
Emelie Hedqvist

felicia:

Sv: ja :D

Milina:

Mysigt! :)

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Åh va mysigt!!

sv: åhtusen tack :D
kramis♥

Svar: Verkligen mysigt :D Kram!
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

sv; tack & tack! :)

Sarah:

Ser riktigt mysigt ut :) Den filmen e så bra :)

Svar: Riktigt mysigt var det! Ja, visst är den :)
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E:

Filmen är så otroligt bra!

sv: jaa, det tyckte jag med:) Kramisar<3

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Mysigt:)

Svar: Väldigt! :)
Emelie Hedqvist

quinzas.blogg.se:

åh den där filmen är så bra! :)

Svar: Åh, ja visst är den :)
Emelie Hedqvist

Inspo by Mia:

åååh mys!

Svar: Oja, verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Nicole:

vilken go kombination när det gäller färgerna! riktigt mysigt!

Svar: Haha, men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: