Myspys ♥

Redan torsdag, den här skolveckan går ju ganska snabbt. Idag var första dagen med riktiga lektioner, nu börjar skolan på riktigt alltså. 
Denna torsdagskväll tänker jag spendera med att titta på film och mysa på, standard nu för tiden. Hoppas att mina söta läsare har det bra♥
malin:

åh mysigt! :D

-ja men visst är det skönt med sovmorgon? Hur lång hade du? :)

Svar: Riktigt mysigt! :)
Emelie Hedqvist

sommarblom.blogg.se:

sv: Tack så mycket, är så nöjd :D

Meia Lindholm :

Åh vad mysigt det ser ut! :)
SV: Tack :)

Svar: Mysigt var det också :)
Emelie Hedqvist

Lowa:

Vad det ser mysigt och skönt ut! :)

Svar: Det var det också :D
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Hoppas du har en bra vecka:)

Svar: Åh, tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Nathalie:

fina grejer! The last song är sjukt bra!

sv: ja, tack så mycket :) kram

Svar: Visst är det en riktigt bra film! :)
Emelie Hedqvist

Cilla:

Åh vad härligt! The last song är typ bästa filmen någonsin!

Svar: Riktigt härligt! Åh, ja eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Nelly:

Så mysigt ^^

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Sv: Ja den är ju verkligen så grym! Vill se dem miljoner gånger om!! Du kommer verkligen att älska den!! Jag ska se den igen imorgon ^^ Vart någon stans ska du se den? :)

Svar: Åååh, can't wait. Awesome att se den igen! Ja, jag är bosatt i Luleå, så det blir på filmstaden där som jag ser den, haha. Du då?
Emelie Hedqvist

Emelie:

Sv: Jaha okej ^^ Själv bor jag i stockholm så det blir söderbion för min del

Svar: Jag måste bara säga att jag älskade den där filmen så himla mycket :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

mys :)

Svar: Oja ^^
Emelie Hedqvist

Julia:

så mysigt! =)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Melody Moonchild:

Jag ÄLSKAR The Last Song, både som bok och som film! Läste boken lite före min mamma skulle opereras, och jag visste att operationen kunde sluta illa då det var en rätt stor operation och mamma inte har något eget immunförsvar, så jag antar att boken fick mig att inse att man kan klara sig igenom även en sån sak. För det gjorde ju Ronnie. :)

Sen kan man ju inte klaga över Liam Hemsworth i filmen... eyecandy! <3
Och Miley var faktiskt riktigt snygg, och gjorde en riktigt bra prestation i filmen! :)

Sv. Ååh, house mates! :D

Svar: Jag älskar också the last song. Åh, starkt gjort! Håller helt med, snygga människor som gör bra jobb i den filmen :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Sv: Åh, ja. Visst är den helt fantastisk! Favoritfilmen för mig, hehe... Älskar dem och filmen så himla mycket!!

Svar: Håller helt med dig! ;D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: