Just another week

Ytterligare en vecka i skolan är avklarad. Jag har haft mitt första läxförhör i tvåan denna vecka, även haft en liten "teater" att framföra inför klassen på engelska och överlevt det. 
Idag slutade jag innan 11, följde med Anna och Jennifer för att äta max-mat(mår typ fortfarande illa efter det, haha) och nu väntar några pll avsnitt på mig. Tittar om vissa avsnitt, jag vill se om Ezra har varit misstänksam under seriens gång, lol.
Hoppas att alla har en fin fredag
Annika Soulcityguide:

Skönt att sluta kl 11!

Svar: Oja, verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Supernatural är bäst ja! :D

Becka [fotoblogg]:

Fina du. <3
sv: Det teét sätter verkligen guldkant på ens vardag, älskar det, hihi. Borde du testa!
Söndagskramar. ♥

Svar: Åh tack♥Måste verkligen testa det!
Emelie Hedqvist

Melody Moonchild:

Jag skulle typ dö om någon tvingade mig att spela teater inför resten av klassen. :s

Sv. Tack, visst är han? :D

Svar: Haha, typ vad som hände mig, avskyr det - extra hemsk nu när jag är ny i klassen också.
Emelie Hedqvist

Maolion:

Fin du är!

Svar: Men tack du :D
Emelie Hedqvist

linah:

din tröja var jättecool:D
vart har du köpt den?!

Svar: Tackar! Den är från Gina Tricot :D
Emelie Hedqvist

Josephine Einarsson:

Svar: Jag meed :)

Frida Edvinsson:

svar: Ja verkligen, önskar att jag hade ett sånt rum :)

Josefine ♔:

Sv: Jaaa visst är dem!! :D

cassandra gigel:

fin du är :D

Svar: Tack, desamma :D
Emelie Hedqvist

MOA ~ brunetten i homs:

Åh vilket fint hår! :D
SV: Tack så hemskt mycket! :D

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Najs o sluta tidigt :)

Svar: Oja, verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

så fin du är! :)

Svar: Tack fina du :)
Emelie Hedqvist

liborius:

fin!

Svar: Men tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Sabina:

sv: Tack så jättemycket!

Åh, ditt hår!! Såå fint :D

Svar: Åh, taack :D
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Ååh vad fin <3

Svar: Taack♥ Right back at ya!
Emelie Hedqvist

Johanna:

Fin :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: